تیم فوتسال مس سونگون با غلبه بر بانک بیروت در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های آسیا راهی نیمه نهایی این مسابقات شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از مسابقات مرحله یک چهارم نهایی فوتسال جام باشگاه های آسیا و از ساعت ۱۱:۳۰ امروز چهارشنبه، تیم مس سونگون ایران به مصاف تیم بانک بیروت لبنان رفت. این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم مس تمام شد تا نماینده ایران که مدافع عنوان قهرمانی است، راهی مرحله نیمه نهایی شود و به جمع چهار تیم برتر برسد.

در این مسابقه ابتدا مهدی جاوید برای مس گلزنی کرد اما بازیکنان تیم بیروت در همان نیمه نخست دو گل به ثمر رساندند و از این گل های خود در طول نیمه دوم محافظت کردند. با این حال مهدی جاوید در دو دقیقه پایانی بازی توانست گل تساوی را به ثمر برساند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

بازی نزدیک و نفس گیر دو تیم در وقت های تلف شده با گل فرهاد فخیم برای مس همراه بود تا نماینده ایران در این مسابقه پیروز شود. این در حالی است که تیم بانک بیروت هم فشار زیادی روی دروازه مس وارد کرد و حتی دو بار دروازه تیم کشورمان را به لرزه درآورد.

مس در مرحله مقدماتی برابر الکاظمه کویت و الظفره امارات پیروز شده بود و برابر ناگویا ژاپن تن به شکست داده بود. هدایت این تیم بر عهده اسماعیل تقی پور است.

تیم مس در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده بازی AGMK ازبکستان و پورت اف.سی تایلند می رود.

در دیگر بازی این مرحله امروز تیم ناگویا موفق شد واموس اندونزی را شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

فوتسال جام باشگاه های آسیا به میزبانی تایلند در حال برگزاری است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.