قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان معتقد است که کشورهای عربی و شرق آسیا پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در فوتبال داشته‌اند و تیم‌های ایرانی با این شرایط نمی‌توانند قهرمان آسیا شوند.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شکست ذوب‌آهن برابر الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی در پیش داشتیم، ولی در ۳۰ دقیقه اول فشار خوبی روی دروازه حریف آوردیم. متأسفانه ما روی ضدحملات غافلگیر شدیم و آنها با درخشش بازیکنان خارجی‌شان به آن چیزی که می‌خواستند دست پیدا کردند.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با تمجید از عملکرد محمدباقر صادقی در این بازی خاطر نشان کرد: صادقی در نیمه اول چند مهار خوب داشت و باعث شد تا دروازه ما در چند نوبت بسته بماند. هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند و وقتی شکست می‌خوریم همه با هم مقصر هستیم. صادقی گلر توانمندی است و کادر فنی و بازیکنان ذوب‌آهن به این بازیکن اعتماد دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا تیم‌های ایرانی در چند دهه اخیر در لیگ قهرمانان آسیا ناکام مانده‌اند؟»، تصریح کرد: بی‌دلیل نیست که در این سال‌ها در رده باشگاهی و ملی قهرمان آسیا نشده‌ایم. تیم‌های عربی که واقعاً پیشرفت کرده‌اند و ما در زمینه امکانات و هزینه‌ها با آنها اصلاً قابل قیاس نیستیم. شما می‌بینید که بازیکنان خارجی تیم‌های عربی چه کیفیتی دارند و حتی بازیکنان بومی آنها هم به طرز چشمگیری پیشرفت کرده‌اند. مربیان و بازیکنان خارجی در این تیم‌ها تعیین‌کننده هستند و نقطه تفاوت ما با آنها به شمار می‌آیند.

حدادی‌فر در پایان اظهار داشت: کشورهای عربی و شرق آسیا پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در فوتبال داشته‌اند و تیم‌های ایرانی با این شرایط نمی‌توانند قهرمان آسیا شوند. فصل گذشته هم پرسپولیس در یک شرایط خاص و با همدلی عجیبی که در این تیم ایجاد شد به فینال رسید. در کل باید بپذیریم فوتبال ما از خیلی جهات نسبت به تیم‌های عربی و شرق آسیا عقب افتاده است و با این شرایط نمی‌توانیم در آسیا قهرمان شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.