مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس برای تکمیل فرایند پیوستنش به این تیم، امروز راهی ایران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش سایت بلغارستانی «LAP.bg»، باشگاه لودوگورتس این کشور یکی از مهاجمان خود را فروخته و آن جونیور براندائو برزیلی است که به یکی از بزرگترین تیم‌های آسیا یعنی پرسپولیس ایران ملحق خواهد شد. این مهاجم ۲۴ ساله به رسانه‌های برزیلی اعلام کرده قرارداد قرضی‌اش با تیم گویاس برزیل که تا پایان سال ۲۰۱۹ معتبر بود را فسخ کرده است.

بر اساس این گزارش انتظار می‌رود جونیور براندائو امروز (چهارشنبه) راهی ایران شود تا در تست‌های پزشکی باشگاه پرسپولیس شرکت کند و سپس به عنوان بازیکن جدید این تیم رسماً معرفی شود. هنوز جزییات و رقم قرارداد این بازیکن با این باشگاه ایرانی مشخص نیست.

در سوی دیگر تولیو لوستوسا، مدیر فوتبال تیم گویاس اعلام کرده این باشگاه هنوز پیشنهاد رسمی از جانب باشگاه پرسپولیس بابت براندائو دریافت نکرده و تنها لئو فیژیو، مدیر برنامه‌های این بازیکن تلفنی به اطلاع او و باشگاه گویاس رسانده که از باشگاه پرسپولیس پیشنهادی رسمی دارد.

به گزارش تسنیم، از آنجایی که جونیور براندائو ۲۴ ساله تا پایان سال ۲۰۱۹ با گویاس قرارداد قرضی دارد، باشگاه پرسپولیس ابتدا باید این باشگاه برزیلی و سپس باشگاه لودوگورتس را برای عملی شدن این انتقال متقاعد کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.