رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان به بررسی ورزشگاه‌های تیم‌های این استان در لیگ برتر پرداخت.

عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص آخرین وضعیت ورزشگاه‌های استان خوزستان برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: اصلاحات مورد نظر ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان تا امروز انجام نشده است. با توجه به اینکه آنها تنها شماره‌گذاری صندلی‌ها را انجام دادند، فکر نکنم ورزشگاه بهنام محمدی تا ۲۰ روز آینده هم آماده شود. بازی‌های خانگی این تیم تا اصلاح کامل ورزشگاه بهنام محمدی، در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان در هفته اول بیرون از خانه بازی می‌کنندرئیس هیئت فوتبال استان خوزستان درباره ورزشگاه‌های شهدای فولاد و تختی آبادان تصریح کرد: کار خاصی در ورزشگاه غدیر انجام نشده است. در ورزشگاه شهدای فولاد هم شماره‌گذاری صندلی‌ها انجام و دوربین‌های مداربسته نصب شده است.

وی ادامه داد: کارهای مربوط به گیت‌ها و فروش الکترونیکی بلیت مانده است. اگر بلیت‌فروشی الکترونیکی آماده نشود، بازی‌ها در این ورزشگاه برگزار نمی‌شود. همین مشکل را در ورزشگاه خانگی صنعت نفت داریم. قرار بود قراردادهای مربوط به گیت‌های ورزشگاه تختی آبادان منعقد شود که نمی‌دانم انجام شد یا خیر.

به گزارش تسنیم با اعلام سازمان لیگ نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال روز ۳۱ مرداد آغاز می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.