باشگاه سپیدرود رشت در آستانه آغاز مسابقات لیگ دسته اول، همچنان با مشکلات مالی فراوانی مواجه است و تعدادی از بایکنان این تیم نیز به همین دلیل از جمع شاگردان علی نظرمحمدی جدا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از سقوط به لیگ دسته اول، این روزها بازهم با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و به همین دلیل رضا درویشی، امیر میربزرگی و محمدرضا زینال‌خیری سه بازیکن این تیم از جمع سرخپوشان رشتی جدا شدند.

همچنین مسعود حیدری، مدیرعامل سپیدرود نیز که دو روز پیش به دلیل مشکلات مالی از سمت خود کناره‌گیری کرده بود، پس از جلسه با مسئولان استانی در سمت خود ابقا شد و قرار است امروز مقداری کمک مالی از سوی مسئولان به حساب باشگاه سپیدرود واریز شود تا این باشگاه بتواند بدهی‌های خود را تسویه کند.

سپیدرودی‌ها که به دلیل بدهی‌های خود فعلاً از فعالیت در پنجره نقل‌وانتقالات محروم هستند، در تلاش هستند تا ظرف چند روز آینده رضایت شاکی‌های خود را به دست بیاورند و با دریافت مجوز از کمیته تعیین وضعیت، اقدام به ثبت قرارداد بازیکنان جدید کنند. بدهی باشگاه سپیدرود به طلبکاران حدود ۶۰۰ میلیون تومان است که باید هر چه سریع‌تر این مبلغ از سوی باشگاه پرداخت شود.

مخالفت بیات با استعفای مدیرعامل باشگاه سپیدرود

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.