هافبک کروات تیم فوتبال اینتر این تیم را به مقصد آلیانتس آره‌تا ترک و از بازگشت به لیگ دسته اول فوتبال آلمان ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتقال ایوان پریشیچ از اینتر به بایرن مونیخ امروز (سه‌شنبه) نهایی شد و این هافبک ۳۰ ساله با قراردادی یک ساله به عنوان بازیکن قرضی اینتر را به مقصد آلیانتس آره‌نا ترک کرد. بایرن مونیخ این اختیار را دارد که در پایان فصل، قرارداد پریشیچ را از حالت قرضی به قطعی تبدیل کند.

پریشیچ با پیوستن به بایرن مونیخ به لیگی برمی‌گردد که پیش از این با تیم‌های ولفسبورگ و بوروسیا دورتموند در آن بازی کرده است. او سال ۲۰۱۵ آلمان را به مقصد ایتالیا ترک کرده بود و حالا دوباره به این کشور برمی‌گردد، جایی که با دورتموند در سال ۲۰۱۲ قهرمان دوگانه بوندس‌لیگا و جام حذفی شد و سال ۲۰۱۵ هم با ولسفبورگ جام حذفی آلمان را برد.

پریشیچ پس از امضای قرارداد با بایرن مونیخ به سایت رسمی این باشگاه گفت: بسیار خوشحالم که دوباره به آلمان برمی‌گردم. بایرن مونیخ یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا است. ما می‌خواهیم هجومی بازی کنیم، نه فقط در بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان بلکه در لیگ قهرمانان.

حسن صالح‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ نیز درباره پیوستن پریشیچ به این تیم گفت: ایوان با تجربه فوق‌العاده‌ای که از بازی در سطحی بین‌المللی دارد، از ابتدای فصل به ما کمک خواهد کرد. او بازیکنی تکنیکی و در حملات انعطاف‌پذیر است. من مطمئنم که ایوان خیلی زود خودش را با تیم ما وفق می‌دهد، چون بوندس‌لیگا و سرمربی ما نیکو کواچ را به خوبی می‌شناسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.