بازیکن فرانسوی تیم فوتبال منچسترسیتی به تیم سابقش بازگشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الیاکیم مانگالا با عقد قراردادی دو ساله به تیم والنسیا پیوست، تیمی که پیش از ملحق شدن به آبی‌پوشان شهر منچستر برای آن توپ می‌زد. به این ترتیب این مدافع فرانسوی تا سال ۲۰۲۱ به خفاش‌ها متعهد شد.

مانگالای ۲۸ ساله تا پایان فصل جاری با منچسترسیتی قرارداد داشت و این بدان معناست که نخستین فصل حضورش در مستایا به عنوان بازیکن قرضی است. در پایان فصل او قرارداد جدیدی با این تیم منعقد خواهد کرد و به بازیکن قطعی این تیم تبدیل می‌شود.

او فصل ۱۷-۲۰۱۶ هم به صورت قرضی به والنسیا رفته بود تا دو سال ناامیدکننده‌اش در ورزشگاه اتحاد بعد از انتقال گران قیمتش از پورتو به منچسترسیتی (قرارداد ۴۲ میلیون پوندی که او را در زمان خودش به گرانقیمت‌ترین مدافع دنیا تبدیل کرد) در سال ۲۰۱۴ را جبران کند. در آن فصل او در تمامی رقابت‌ها برای والنسیا ۳۳ بازی انجام داد و دو گل زد اما تیمش به جایگاهی بهتر از دوازدهمی دست پیدا نکرد.

فوتبال جهان| برتری پرگل بارسلونا مقابل ناپولی/ اینتر، والنسیا را در ضربات پنالتی برد

مانگالا مقطع کوتاهی هم در تیم اورتون توپ زد اما بعد از مصدومیتش مجبور به ترک گودیسون پارک شد و در نهایت نتوانست راهی برای بازگشت به ترکیب اصلی منچسترسیتی پیدا کند و به همین دلیل باشگاه با انتقال او به تیمی دیگر موافقت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.