پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به روند آماده سازی این تیم، گفت: گابریل کالدرون به عنوان سرمربی توانسته ذهن فنی بازیکنان را با دیدگاه خودش همراه کند.

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عدم برگزاری به موقع نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر گفت: بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشگاه های کشور نیاز به امنیت بیشتر دارد. قطعا تامین و تجهیز ایمنی ورزشگاه ها برای سهولت ورود هوادار و بازرسی دقیق آنها یکی از مسائل مورد نیازی است که باید رعایت شود.

وی افزود: فقط نکته بسیار مهم در این مساله، عدم توجه مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به نظرات غیر کارشناسی است. مدیران فوتبالی که تن به تاخیر در آغاز مسابقات داده اند نباید دیگر کوتاه بیایند و ورزشگاه ها را مجهز کنند تا بستر امنی برای تماشاگر به وجود بیاید.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره روند آماده سازی سرخپوشان زیر نظر گابریل کالدرون افزود: سرمربی پرسپولیس خیلی جدی در حال ادامه تمرینات پیش فصل این تیم است. کالدرون تمرینات متفاوتی را برای پرسپولیس در نظر گرفته است و تاکتیک این تیم قطعا تغییر می کند. تمرینات این تیم خیلی دیر شروع شد اما تعویق شروع بازی ها به نفع قهرمان سه فصل متوالی لیگ برتر شد تا آنها هم بتوانند با آمادگی کامل در بازی ها شرکت کنند.

آشوبی در ادامه راجع به احتمال تکرار قهرمانی های متوالی پرسپولیس با سرمربی جدید این تیم اذعان داشت: طبیعی است که کالدرون جانشین برانکو ایوانکوویچ شده که توانسته بود تمام جام ها را برای پرسپولیس بیاورد. هوادار هم موفقیت و قهرمانی می خواهد و او را ناخودآگاه با برانکو مقایسه می کند. به هر حال باید کالدرون چند هفته ای زمان داشته باشد تا بتواند ترکیب ایده آل خود را در لیگ برتر پیاده کند.

وی درباره تصمیم کادرفنی مبنی بر جذب یک مهاجم خارجی خاطرنشان کرد: پرسپولیس بدون مهاجم نیست. شاید خیلی ها تصور کنند علی علیپور در خط حمله تنهاست اما من اینطور نمی بینم. مهاجمان جوان خیلی خوبی در پرسپولیس هستند که می توانند برای این تیم مثمرثمر ظاهر شوند. البته که مهاجم خارجی قطعا به درد پرسپولیس خواهد خورد. چون بازی های فشرده ای در فصل آینده پیش روی این تیم است و باید با تاثیرگذاری مثبت خود به پرسپولیس کمک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.