فوتبال جهان ــ باواریایی‌ها قصد دارند دو بازیکن کهنه‌کاری را که سابقه بازی در بوندس‌لیگا را دارند به‌خدمت بگیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه بیلد آلمان و دو شبکه اسکای اسپورت آلمان و اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده‌اند که باشگاه بایرن مونیخ خواهان جذب ایوان پریشیچ، هافبک کروات تیم فوتبال اینتر است و حتی با این باشگاه بر سر انتقال قرضی این بازیکن با بند خرید در پایان فصل آینده به‌ازای پرداخت ۳۰ میلیون یورو به توافق رسیده است. مشکل کار اما خود بازیکن است که ظاهراً تردید دارد چون او می‌خواهد که قراردادش با باواریایی‌ها از همین ابتدا قطعی باشد نه قرضی.

پریشیچ در برنامه‌های آنتونیو کونته، سرمربی جدید اینتر جایی ندارد و در یک کنفرانس خبری هم این مربی ایتالیایی اعتراف کرد که در سیستم محبوب خود (۲-۵-۳) جایی برای این هافبک کروات ندارد. قرارداد پریشیچ با اینتر تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد و ظاهراً او برای بازگشت به بوندس‌لیگا و بازی در بایرن مونیخ مشکلی ندارد و تنها خواهان عقد قراردادی قطعی است که مطمئن شود در پایان فصل دوباره به اینتر بازگردانده نخواهد شد. او که سابقه بازی در تیم‌های بوروسیا دورتموند و ولفسبورگ را دارد، با حال‌وهوای بوندس‌لیگا غریبه نیست.

در همین حال اسکای اسپورت ایتالیا و نشریه بیلد، از تمایل بایرن مونیخ برای جذب قرضی ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات یوونتوس خبر داده‌اند. او یک مشتری پروپاقرص مانند منچستریونایتد داشت که پیشنهاد ۱۵میلیون یورویی این تیم را رد کرد و اکنون هم دیگر امکان رفتن او به این تیم و هیچ تیم لیگ برتری دیگری وجود ندارد، چون پنجره نقل و انتقالات فوتبال جزیره بسته شد.

طبق ادعای این دو رسانه، اکنون یوونتوس در مراحل نهایی مذاکراتش با بایرن مونیخ قرار دارد اما به‌خلاف نیکو کواچ سرمربی باواریایی‌ها که به جذب این مهاجم ۳۳ساله علاقه دارد، مدیران باشگاه خیلی به برگرداندن او به آلیانتس آره‌نا تمایل ندارند. مانژوکیچ که در فاصله سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، ماه آوریل امسال قراردادش با یووه را تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ تمدید کرد.

در این بین سایت «کالچو مرکاتو» مدعی شد؛ بورسیا دورتموند بار دیگر نسبت به جذب مانژوکیچ ابراز علاقه کرده و حاضر است ۵.۵ میلیون در سال به‌عنوان دستمزد به این بازیکن بپردازد، مبلغی که دستمزد فعلی مانژوکیچ در یوونتوس است. گفته می‌شود باشگاه ایتالیایی با این انتقال موافق است و در نهایت باید دید سرنوشت بازیکن چه خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.