یوفا اسامی بازیکنانی که فصل گذشته در لیگ قهرمانان خوش درخشیدند و شانس کسب عنوان بهترین بازیکن در پست خود در آن رقابت‌ها دارند را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی اتحادیه فوتبال اسامی برترین‌های هر پست، در فصل گذشته لیگ قهرمانان برای حضور در تیم منتخب این رقابت‌ها را معرفی کرد. بر این اساس برای ۱۲ نامزد برای تصاحب ۴ عنوان بهترین دروازه‌بان، بهترین مدافع، بهترین هافبک و بهترین مهاجم فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ معرفی شده‌اند که اسامی آنها به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: آلیسون بکر (لیورپول/ قهرمان رقابت‌ها)، هوگو یوریس (تاتنهام/ نایب قهرمان رقابت‌ها) و مارک آندره تراشتگن (بارسلونا)

مدافعان: ترنت الکساندر آرنولد (لیورپول)، ماتیس دلیخت(آژاکس/ یوونتوس) و فیرجیل فن‌دایک (لیورپول)

هافبک‌ها: فرنکی دیونگ (آژاکس/بارسلونا)، کریستین اریکسن (تاتنهام) و جردن هندرسون (لیورپول)

مهاجمان: سادیو مانه (لیورپول)، لیونل مسی (بارسلونا) و کریستیانو رونالدو (یوونتوس)

در همین حال یوفا نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ اروپا را هم اعلام کرد که این فهرست سه نفره شامل ادن ازار هافبک بلژیکی سابق تیم فوتبال چلسی که قهرمان رقابت‌ها شد و هم‌تیمی فرانسوی او اولیویه ژیرو و لوکا یوویچ مهاجم سابق تیم اینتراخت فرانکفورت که با این تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یوویچ مانند ازار، در پایان فصل گذشته به رئال مادرید پیوست.

بهترین‌های هر یک از این خطوط در مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، روز پنجشنبه ۲۹ آگوست (۷ شهریور) در موناکو معرفی خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.