جلسه هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن در حالی قرار است فردا برگزار شود که هنوز یک روز از بازی این تیم مقابل الاتحاد عربستان نگذشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال ایران هنوز شروع نشده است اما به نظر می رسد مشکلات و چالش های مدیریتی در باشگاه ذوب آهن همانند فصل گذشته همچنان ادامه دارد و وارد فاز جدیدی شده است.

در حالی که هنوز یک روز از باخت تیم ذوب آهن مقابل الاتحاد عربستان در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نگذشته است، مدیران این باشگاه تصمیم به برگزاری جلسه هیات مدیره گرفته اند.

محور این نشست هم انتخاب و معرفی عضو جدید هیات مدیره این باشگاه است. مدیران باشگاه ذوب آهن سال گذشته سعید آذری را از هیات مدیره کنار گذاشتند تا آذری صرفا به عنوان مدیرعامل فعالیت کند و در جریان تصمیم‌سازی‌های تیم نباشد. به همین خاطر هیات مدیره این باشگاه اصفهانی چهار نفره بود و قرار است فردا از مجتبی فریدونی عضو جدید هیات مدیره این باشگاه رونمایی شود.

فریدونی کسی است که سابقه کار در این باشگاه را دارد و اتفاقا دو سال پیش با سعید آذری مدیرعامل باشگاه دچار درگیری شد! در آن مقطع زمانی فریدونی با دستور صادقی مدیرعامل کارخانه از هیات مدیره برکنار شد اما بازگشت او در این مقطع حساس و پیشینه درگیری او با آذری جای سئوال دارد. شنیده می شود فریدونی به واسطه همشهری بودن با یکی دیگر از اعضای هیات مدیره به باشگاه ذوب آهن برگشته است و این موضوع از سوی مدیران بالادستی باشگاه قابل پیگیری است.

علاوه بر بازگرداندن مخالف سعید آذری به این باشگاه که می تواند پیام هایی را نسبت به احتمال تغییرات مدیریتی در این باشگاه در آینده ای نزدیک در پی داشته باشد و موازنه تصمیم گیری ها و قدرت مدیریتی را بر هم بزند، زمان برگزاری هیات مدیره هم عجیب به نظر می رسد.

ذوب آهن کمتر از یک هفته دیگر باید در دیداری حساس، بازی برگشت با الاتحاد عربستان را در قطر برگزار کند؛ دیداری که برای ذوبی ها حیاتی است و می تواند زمینه ساز صعود این تیم به جمع هشت تیم برتر آسیا شود. باتوجه به اینکه نماینده ایران در بازی رفت توانسته یک گل به الاتحاد بزند، برای بازی برگشت شانس خوبی دارد و می تواند به پرچمداری ایران تا مراحل بالاتر در آسیا ادامه بدهد.

در شرایطی که ذوبی ها باید تمام تمرکز و هم و غم خود را روی جدال با نماینده عربستان بگذارند، مدیران ارشد کارخانه دست به تغییراتی زده اند که می تواند تمرکز را از این تیم بگیرد و موقعیت «گاندوهای» ایران را در مقابله با الاتحاد عربستان تضعیف کند. انتظار می رود مسئولان باشگاه ذوب آهن و رئیس مجمع باشگاه در آستانه این مسابقه سرنوشت ساز فضا را برای برتری خارج از زمین تیم عربستانی فراهم نکنند و به مباحثی از جمله زمان برگزاری جلسه هیات مدیره و ارتباطات حاکم بر انتخاب عضو جدید هیات مدیره توجه داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.