در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال، تیم‌های اول و دوم جدول به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، عصر امروز (جمعه) با هفت دیدار برگزار می‌شود.

در یکی از این مسابقات تیم شهروند ساری به مصاف مس سونگون می‌رود. شاگردان رضا لک تاکنون نتایج خوبی نگرفته‌ و یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست کسب کرده‌اند. در صورتی که شهروند این هفته هم نتیجه خوبی نگیرد، شاید در هفته‌های آینده شاهد تغییراتی در این تیم باشیم. مس سونگون هم پس از کسب سه پیروزی متوالی، هفته گذشته در خانه خود مقابل فرش‌آرا شکست خورد و صدر جدول را از دست داد. شاگردان تقی‌پور حالا برای بازگشت به صدر جدول باید از سد شهروند بحران‌زده بگذرند.

گیتی‌پسند اصفهان هم برابر مقاومت البرز صف‌آرایی می‌کند. گیتی‌پسند پس از دو ناکامی در کسب پیروزی، موفق شد آذرخش را با ۱۰ گل شکست دهد، اما برابر سوهان محمدسیما به تساوی رسید تا به رتبه نهم جدول سقوط کند. گیتی‌پسند که اکنون با مصدومیت ستارگان خود مواجه است، مقابل تیمی به میدان می‌رود که هفت امتیاز در چهار هفته گذشته به دست آورده و با کسب امتیاز از این مسابقه می‌تواند به رده‌های بالاتر هم برسد.

در جدال تیم‌های ۹ امتیازی، سن‌ایچ ساوه مقابل ملی حفاری اهواز به میدان می‌رود. سن‌ایچ با وجود شکست مقابل هایپرشهر شاهین‌شهر پس از کسب امتیازات کامل دیدارهای سه هفته نخست، به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به حفاری در صدر جدول باقی ماند. شاگردان یعقوب مراقی در تیم حفاری نیز در هفته‌های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتند که نقطه اوج آن، برتری ۳ بر صفر مقابل گیتی‌پسندِ پرستاره بود. پیروز این دیدار، حاشیه امنیت سه امتیازی در صدر جدول برای خود ایجاد خواهد کرد.

برنامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

جمعه ۴ مرداد - ساعت ۱۸ * شهروند ساری - مس سونگون * شاهین کرمانشاه - ارژن شیراز * فرش‌آرای مشهد - هایپرشهر شاهین‌شهر * گیتی‌پسند اصفهان - مقاومت شهرداری البرز * سن‌ایچ ساوه - حفاری خوزستان * اهورای بهبهان - سوهان محمدسیمای قم * ستارگان ورامین - آذرخش بندرعباس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.