مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از رفتار بازیکنان این تیم و اعتصابشان در فرودگاه گلایه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، روز سه شنبه اعضای تیم فولاد درحالی فرودگاه اهواز را به مقصد تهران و برای شرکت در مسابقات جام شهدا ترک کردند که چند بازیکن این تیم در اقدامی غیرحرفه ای حاضر به همراهی فولادی ها نشدند.

حبیب الله رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد در واکنش به این رفتار چند بازیکن تیمش به سایت باشگاه فولاد گفت: دلیل این رفتار غیرحرفه ای را نمی دانم و آن را درک نمی کنم. اگر به خاطر جرائم فصل گذشته باشد که توجیهی ندارد زیرا در آن مقطع زمانی عملکرد فولاد باعث دلخوری هواداران بزرگ تیم شد.

وی ادامه داد: همان طورکه در طول یک فصل بابت برد و موفقیت تیم، پاداش به بازیکنان تعلق می گیرد طبیعتا باید جریمه هم برای ناکامی و عدم موفقیت باشد که تیم بی انگیزه نشود. خیلی از هواداران خواهان جریمه بودند و فصل گذشته از نتایج تیم رضایت نداشتند. شما کدام بازیکن فوتبال داخلی و خارجی را سراغ دارید که به خاطر جریمه شدن، در فرودگاه از تیم جدا شده و حاضر به همراهی نشود؟ این مصداق بارز بی احترامی به مجموعه باشگاه و هواداران است. ما در حال بررسی این موضوع هستیم.

رضایی بیان کرد: به هواداران فولاد خوزستان قول می دهم که باشگاه فولاد از چنین بی انضباطی هایی نخواهد گذشت و من به عنوان مدیرعامل باشگاه هرگز روی اصول مدیریتی پای نخواهم گذاشت. نباید عده ای به راحتی به خود اجازه دهند که برای فولاد حاشیه سازی کنند. البته ما و هواداران واقعی فولاد، متحد و همدل هستیم و اجازه نمی دهیم که تیم وارد حاشیه شود.

مدیرعامل فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: متاسفانه به نظر می رسد خوش حساب بودن باشگاه فولاد خوزستان برخی بازیکنان را دچارسوء تفاهم کرده است. باشگاه فولاد در این اوضاع اقتصادی که اغلب باشگاه ها دچار مشکل مالی شده و نتوانسته اند پول قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کنند، تلاش کرده به تعهدات مالی خود پایبند باشد.

وی عنوان کرد: بارها تیم‌های مختلف به خاطر نتایج ضعیف جریمه شده‌اند و آیا شنیده اید بازیکنان آن تیم ها به این خاطر اعتصاب کنند؟ ما شنیده‌ایم باشگاهی حتی ۶ ماه به بازیکنانش پول نداده ولی اعتصابی هم در کار نبوده است. آن وقت در تیم ما به خاطر جریمه، اعتصاب می‌شود. به همین خاطر این موضوع برای مان قابل هضم نیست.

رضایی ادامه داد: مردم و طرفداران هوشیار باشند و فریب فضای مجازی را نخورند. عده‌ای می‌خواهند در فضای مجازی واقعیت‌ها را برعکس جلوه دهند. برای ما فولاد و هواداران مهم هستند نه شخص. قطعا برای هواداران هم فولاد مهمتر از هر فرد دیگری است.

وی همچنین درباره توقعاتی که از فولاد در فصل جدید دارد، گفت: امسال تیم تغییراتی داشته است و در شرایطی که نیاز به آرامش داریم، متاسفانه چنین اتفاقی هم رخ داده است. هدف اصلی‌مان رسیدن به ثبات است و در این زمینه تصمیم داریم با استفاده از تجربه و تدابیر خاص آقای نکونام، کم کم از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان بازیکن تزریق ‌کنیم. همه چیز باید روی برنامه و حساب و کتاب جلو برود. با جواد نکونام هم در این باره صحبت کردم و به او هم گفتم که بیش از نتیجه، شخصیت و اعتبار فولاد برای مان مهم است. امسال همه در این باشگاه نیاز به فداکاری داریم و ان شاءالله با صبر و حوصله تماشاگران رفته رفته تمام نقشه ها و برنامه های خود را پیاده خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان گفت: بازیکنان بزرگی با فولاد قرارداد بستند و رفتند ولی مهم اعتبار باشگاه بزرگ فولاد خوزستان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.