وحید شمسایی پیشکسوت فوتسال ایران و عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال درمورد اتفاقات رخ داده در لیگ نوجوانان گفت: خالصانه بگویم با دیدن تصاویر این بازی حالم خیلی بد شد.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد اتفاقات رخ داده در لیگ نوجوانان و شائبه تبانی در بازی دو تیم شازند و اقلید گفت: اگر محرز شود که اتفاقات این بازی تبانی بوده است، باید باشگاه و مربی با شدیدترین برخوردها روبرو شوند چون بچه ها ازاین سن تبانی را یاد می‌گیرند و این بدترین کار در ورزش است. ما بزرگتر از یوونتوس نداریم و دیدیم که چه برخوردی با این تیم شد.

شمسایی درباره اظهارات مربیان دو تیم که با دیدن یک دقیقه فیلم نمی‌توان به تبانی پی برد، تاکید کرد: باید فیلم کل بازی را مشاهده کرد و نظر داد اما من خالصانه بگویم با دیدن این یک دقیقه فیلم، حالم خیلی بد شد و برای فوتسال ایران تاسف خوردم.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد اینکه گفته می‌شود چون دو تیم نیازی به حمله نداشتند به این شیوه بازی کردند، گفت: این حرف خیلی بی مزه‌ چیز است که فلان تیم به یک گل احتیاج داشته تا صعود کند و دیگر تیم با یک گل خورده هم در لیگ می مانده پس نیازی نبوده تا به آب و آتش بزنند. ما در بازی‌های بین المللی وقتی وارد زمین می شویم، کودکانی جلوی ما حرکت می‌کنند که پرچم فیرپلی دارند و این یعنی بازی جوانمردانه اما چیزی که در رده نوجوانان دیدیم با روح جوانمردی در تضاد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )