سرمربی آبی‌واناری‌‌پوشان ترجیح داد درباره بازگشت نیمار به نوکمپ اظهارنظری نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده که شاگردانش بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار دوستانه‌ای در ورزشگاه سایتاما واقع در شهر سایتامای ژاپن تن به شکست ۲ بر یک مقابل چلسی دادند، پس از این بازی گفت: دیداری پرفشار و سختی البته در مقاطعی از آن بود. ما هر دو نیمه را خوب شروع کردیم، اما رفته‌رفته خستگی در وجود بازیکنان‌مان دیده شد. در کل دیدن بازی بازیکنان جوان‌مان و اینکه آنها چقدر پیشرفت کرده‌اند، خوب بود.

وی همچنین درباره خرید جدیدش که در این دیدار اولین بازی خود را برای آبی‌واناری‌ها انجام داد، اظهار داشت: گریزمان باید خود را با نوع بازی تیم وفق دهد، اما با این حال در همین بازی وقتی صاحب توپ می‌شد، با جابه‌جایی‌هایش در زمین خطرساز ظاهر شد. این اولین بازی آنتوان بود، ولی ما از او انتظارات زیادی داریم.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با اشاره به فعالیت این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی و شایعه بازگشت نیمار به نوکمپ، صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: باید بگویم که تا کنون خریدهای خوبی انجام داده‌ایم و درهای باشگاه هنوز به روی خریدهای دیگر باز است. نیمار بازیکن باشگاه دیگری است و من درباره بازیکنان دیگر باشگاه‌ها صحبت نمی‌کنم.

والورده همچنین در مورد هافبک کروات بارسلونا که شایعه جدایی وی از جمع آبی‌واناری‌ها مطرح شده است، یادآور شد: راکیتیچ بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود. نمی‌دانم که آیا او این فصل نیز بازیکن مهم و کلیدی خواهد بود یا خیر، چون بازیکنان جدیدی به جمع ما ملحق می‌شوند و او باید برای جایگاهش در تیم تلاش کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.