مهاجم فرانسوی جدید بارسلونا می‌گوید هم‌تیمی اروگوئه‌‌ای‌اش ورود او را به جمع آبی‌و‌آناری‌ها خوشامد گفته اما کاپیتان تیم هنوز هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتوان گریزمان با اعتراف به یک موضوع، این شائبه که احتمالاً پیوستن او به بارسلونا خوشایند کاپیتان این تیم یعنی لیونل مسی نبوده است را دامن زد.

بعد از اریک آبیدال، مدیر فنی بارسایی‌ها که مجبور شد به سؤالی درباره رویکرد خنثای لیونل مسی در قبال ورود آنتوان گریزمان پاسخ دهد، اکنون خود گریزمان هم به این موضوع اذعان کرده که هنوز هیچ بازخوردی درباره پیوستنش به بارسلونا از کاپیتان آبی‌و‌اناری‌ها دریافت نکرده است.

او با اشاره به انتقالش به بارسلونا گفت: من سعی کردم که به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهم. می‌‌خواستم که به خوبی جدا شوم اما اتفاقاتی که رخ داد از جانب آنها بود. من سعی کردم که به بهترین شکل از سیمئونه، هم‌تیمی‌ها و هواداران جدا شوم.

گریزمان در پاسخ به این سؤال که رابطه‌اش با هم‌تیمی‌های جدیدش چگونه است و اینکه آیا لیونل مسی یا لوئیس سوارس از زمان پیوستن او به بارسلونا تماسی با این مهاجم فرانسوی داشته‌اند، اظهار داشت: خب حقیقت این است که حضورم در بارسلونا خیلی خوب شروع نشد چون به من دو تا لایی زدند! یکی از آنها را راکیتیچ زد. خوشبختانه دیگر درس گرفته‌ام و اما در مورد تماس‌ها هم باید بگویم که مسی هنوز با من تماس نگرفته اما سوارس این کار را انجام داده. او به من تبریک گفت و برایم پیام خوشامدگویی فرستاد.

گریزمان درباره تفاوت سبک بازی اتلتیکومادرید و بارسلونا عنوان کرد: در اتلتیکومادرید سرعت حملات ما بالاتر بود اما در بارسلونا صبوری بیشتری در کار با توپ به خرج داده می‌شود. شیوه بازی بارسلونا را دوست دارم و به همین دلیل فکر می‌کنم که می‌توانم خیلی در آن نقش‌آفرینی کنم.

مهاجم سابق اتلتیکومادرید درباره نزاع حقوقی درگرفته میان این باشگاه و بارسلونا در باره رقم فسخ قرارداد او با روخی بلانکو تأکید کرد: بله این خبر به گوش من هم رسیده است اما نمی‌خواهم به آن پروبال بدهم. من در اتلتیکو با تمام توان بازی کردم و آنجا سال‌ها خانه من بود. من در این مورد خونسرد هستم.

گریزمان در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه آیا در رختکن بارسلونا درباره نیمار صحبت می‌شود، اظهار داشت: خب نه. به هر حال ما در تیم‌مان بازیکنانی مانند دمبله، کوتینیو و مالکوم را داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.