مدیربرنامه‌های بال ولزی کهکشانی‌ها به سرمربی این تیم به خاطر اظهارات صریحش در مورد عدم نیاز به بیل و ابراز امیدواری برای جدایی هرچه زودتر او از جمع شاگردانش تاخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جاناتان بارنت، مدیر برنامه‌های گرث بیل از زین‌الدین زیدان به خاطر صحبت‌های صبح امروزش (یکشنبه) درباره فروش گرث بیل انتقاد کرد. زیدان پس از بازی بامداد امروز تیمش مقابل بایرن مونیخ در جام قهرمانان بین‌المللی که در آن به بیل میدان نداد، گفت این بازیکن ولزی در تیم او جایی ندارد و هرچه زودتر از جمع شاگردان وی جدا شود بهتر است.

بارنت در پاسخ به اظهارات زیدان به نشریه آس اسپانیا گفت: اگر گرث بیل از رئال مادرید برود به خاطر این است که خودش اینگونه می‌خواهد نه به خاطر زیدان است نه به این خاطر که رئال مادرید او را تحت فشار گذاشته است. بیل هنوز هم یکی از بهترین بازیکنان جهان است، یکی از ۵ بازیکن برتر تیم و آینده‌اش هم در یک باشگاه بزرگ ادامه پیدا خواهد کرد.

از بایرن مونیخ و تاتنهام به عنوان اصلی‌ترین مشتریان بیل که سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید پیوست یاد شده است اما مدیربرنامه‌های او چیزی درباره مقصد این بازیکن ولزی نگفت.

بارنت در ادامه صحبت‌هایش درباره بازیکنی که تا سال ۲۰۲۲ با رئال مادرید قرارداد دارد و می‌داند که فصل آینده زمان زیادی برای بازی در تیم تحت هدایت زیدان نخواهد داشت، تأکید کرد: زیدان در مورد بیل قدرنشناس است. من نمی‌دانم که آیا باشگاه رئال مادرید در حال مذاکره با تیم خاصی برای فروش بیل است یا نه اما آنچه که من دارم انجام می‌دهم بسیار شفاف است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.