بازیکن پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید کار ذوب‌آهن برای مصاف با الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا با این نوع آماده‌ سازی بسیار سخت است مگر اینکه انگیزه تیم یاری دهنده باشد.

محمد صلصالی، بازیکن پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ذوب‌آهن باید هم از نظر اردو و هم از نظر جذب بازیکن خیلی بهتر از این‌ها عمل می‌کرد. تیمی که به عنوان تنها نماینده ایران به مرحله حذفی آسیا رفته و قطعا بازی در این مرحله سخت است، باید بهتر از این‌ها آماده می‌شد. من فکر نمی‌کنم در این دو هفته هم بشود کار خاصی انجام داد. رویارویی با الاتحاد با این شرایط سخت است. البته ما درون تیم نیستیم و شاید بازیکنان و کادر فنی از انگیزه بالایی برخوردار باشند و همین به آن‌ها کمک کند.

او ادامه داد: تیمی که برای بازی در لیگ قهرمانان به جذب سه، چهار بازیکن نیاز داشت، به جایش چند بازیکن تاثیرگذارش را از دست داد و بازیکن تاثیرگذاری هم جذب نکرده است. من فکر می‌کنم کار اصلی آن‌ها برای فصل آینده لیگ باشد.

صلصالی در مورد اختلافاتی که به نظر می‌رسد در هیات مدیره باشگاه وجود دارد هم بیان کرد: مشکلاتی بین هیات مدیره و کارخانه و باشگاه وجود دارد که صد درصد به تیم لطمه می‌زند. البته تا درون باشگاه نباشیم نمی‌توانیم دقیقا بگوییم که چه مشکلاتی وجود دارد. امیدوارم این تفکرات به ضرر ذوب‌آهن نباشد. با شناختی که از یزدی‌زاده و تفکراتش دارم می‌دانم که تفکراتش در نهایت به نفع تیم است.

او در مورد بازیکنان خارجی ذوب آهن هم گفت: بازیکن خارجی مثل هندوانه در بسته است. من قیمت این بازیکنان را نمی‌دانم اما با این قیمت ارز می‌شد برای جذب بازیکن داخلی و حتی ملی‌پوش با همین قیمت‌ها اقدام کرد. در این چند سال ذوب‌آهن بازیکن خارجی خوب نداشته است. استنلی خوب بود اما فقط یک فصل در تیم ماند و عملکردش در سپاهان خیلی بهتر از عملکردش در ذوب آهن بود. مخالفتی با بازیکن خارجی ندارم به شرط اینکه شناخته شده باشد و کیفیت بیشتری از بازیکن ایرانی داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.