کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: نود درصد مراحل آماده سازی استقلال طی شده و گرچه ضریب تجربه در بازیکنان این تیم قدری پایین است، اما به این تیم امیدواریم.

علی جباری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هرچند به نظر می‌رسد در مجموع تعداد بازیکنان باتجربه (باتجربه حضور در استقلال) کم است، اما ما به این تیم امیدواریم. بالای نود درصد از مراحل آماده سازی تیم طی شده و مربیان باید با همین روند تا پایان بروند.

کاپیتان سابق آبی پوشان تصریح کرد: استقلال تیمی بزرگ است و باید پایه و اسکلت و شاکله این تیم را بازیکنان بزرگ و باتجربه تشکیل دهند. در حال حاضر ضریب تجربه در این تیم خیلی بالا نیست. تجربه هم نشان داده خیلی از بازیکنانی که در تیم‌های قبلی شان ستاره بودند به زمان زیادی نیاز دارند تا قابلیت‌های خودشان را در این تیم بروز دهند. پس هوادار هم باید قبول کند که اوج گرفتن تیم زمان لازم دارد.

جباری تاکید کرد: پوشیدن پیراهن تیم بزرگ استقلال کار هر فوتبالیستی نیست. یک فوتبالیست باید به جز توانمندی‌های فنی، ظرفیت‌های روحی بالایی هم داشته باشد تا با پیراهن این تیم بدرخشد و هواداران را راضی کند.

وی با اشاره به نقش آکادمی‌ها در تیم‌های بزرگ گفت: باشگاه استقلال از دیرباز تاکنون آکادمی‌های پویا و قدرتمندی داشته و تاریخ نشان داده در بسیاری مواقع نیازهای خود را از آکادمی‌های خودش تامین کرده است.

کاپیتان پیشین آبی پوشان تصریح کرد: بازیکنی که از آکادمی این باشگاه به تیم بزرگسالان می‌آید شرایط متفاوتی دارد و بهتر با فرهنگ و مکتب این تیم عجین است و طبیعی است که عرق بیشتری هم به پیراهن این تیم خواهد داشت. لذا باشگاه باید بکوشد تا آکادمی را که الان هم نسبت به امکاناتش خوب کار می‌کند، تقویت نماید تا کارخانه بازیکن سازی استقلال همچنان به کارش ادامه دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.