در ادامه دیدارهای دوستانه تیم‌های باشگاهی در اردوی پیش فصل، منچستریونایتد مقابل اینتر به برتری رسید اما شاگردان پپ گواردیولا در فینال تور آسیایی لیگ برتر انگلیس مغلوب گرگ‌ها شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز (شنبه) چند بازی دوستانه مهم میان تیم‌های باشگاه در قاره آسیا برگزار شد که در مهمترین آنها در سنگاپور، تیم‌های منچستریونایتد و اینتر به مصاف هم رفتند و این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.

در این بازی که در چارچوپ رقابت‌های جام قهرمانان بین‌المللی و در ورزشگاه ملی سنگاپور برگزار شد، شیاطین سرخ در یک مصاف کاملاً یک‌طرفه و برتر نسبت به حریف ایتالیایی خود، به لطف تک گل گرین‌وود در دقیقه ۷۶ بازی را بردند و به این ترتیب اولین بازی‌شان در جام قهرمانان بین‌المللی را بردند.

در دیگر بازی مهم امروز که در شهر شانگهای چین و در چارچوب تور آسیایی لیگ برتر انگلیس برگزار شد، تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون فینال این رقابت‌ها را برگزار کردند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی این ولورهمپتون بود که با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و قهرمان شد تا برای اولین بار از سال ۱۹۸۰ یک جام ببرد.

پیش از این بازی هم در شهر نانجینگ چین، تیم‌های نیوکاسل و وستهام بازی رده‌بندی را برگزار کردند که این بازی را نیوکاسل با نتیجه یک بر صفر برد و سوم شد.

در ادامه بازی‌های دوستانه باشگاهی پیش فصل و جام قهرمانان بین‌المللی، بامداد فردا سه دیدار برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

بنفیکا - گوادالاخارای مکزیک (۳۰ دقیقه بامداد) آرسنال - فیورنتینا (۲:۳۰ بامداد) بایرن مونیخ - رئال مادرید (۴:۳۰ بامداد)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.