تیم فوتبال نساجی مازندران تا آغاز نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر چهار بازی تدارکاتی انجام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهاد کوچک‌زاده، سرپرست تیم نساجی در گفت‌وگو با سایت باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه اردوی این تیم در کردان کرج فردا (یکشنبه) به اتمام خواهد رسید، اظهار داشت: تمرینات پُرفشار و طاقت‌فرسایی را بازیکنان ما طی روزهای اخیر گذراندند. بچه‌ها بسیار باانگیزه هستند، اما نگران و در این شرایط تنها انتظارشان، مشخص شدن هر چه سریع‌تر وضعیت باشگاه است.

وی افزود: در ادامه برنامه‌ریزی‌ها، کادر فنی تا آغاز رقابت‌های لیگ، چهار دیدار تدارکاتی را در نظر گرفته‌اند تا بچه‌ها بتوانند با هم بیشتر هماهنگ شوند و به انسجام برسند.

سرپرست تیم نساجی مازندران خاطر نشان کرد: طبق تصمیماتی که اتخاذ شده است قرار شد در هفته جاری، احتمالاً روز پنجشنبه یک دیدار تدارکاتی با تیم نفت مسجدسلیمان برگزار کنیم.

کوچک‌زاده در پایان گفت: مذاکراتی دوطرفه و توافقاتی برای دیدار با تیم‌های مس کرمان، سپاهان و نفت آبادان صورت گرفته است و به احتمال زیاد با توجه به شرایط و زمان‌بندی‌ها به مصاف این تیم‌ها نیز خواهیم رفت.

به گزارش تسنیم،‌ تیم نساجی پیش از این در دو دیدار تدارکاتی به مصاف تیم‌های داماش تهران و بادران رفته بود که در هر دو بازی موفق به شکست حریفان خود شد.

عاشوری یک فصل دیگر در نساجی ماندنی شد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.