مهاجم سوئدی لس‌آنجلس گلکسی پس از هت‌تریک در دربی لس‌آنجلس اظهارات جالبی انجام داد و خود را بهترین بازیکن MLS نامید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های لس‌آنجلس گلکسی و لس‌آنجلس اف‌سی صبح امروز (شنبه به وقت تهران) در دیدار حساسی از هفته بیست‌ویکم لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا موسوم به MLS و در کنفرانس غرب این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که در نهایت این لس‌آنجلس گلکسی بود که به لطف هت‌تریک زلاتان ابراهیموویچ با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

زلاتان ۳۷ ساله که با گلزنی در دقایق ۸، ۵۶ و ۷۰ کمک شایانی به لس‌آنجلس گلکسی کرد تا دربی لس‌آنجلس را فتح کند، پس از این بازی در خصوص مقایسه شدن با مهاجم مکزیکی لس‌آنجلس اف‌سی گفت: احترام زیای برای کارلوس وِلا قائل هستم، او بازیکن خوبی است اما شما یک اشتباه بزرگ مرتکب شدید و آن اینکه ولا را با من مقایسه کردید.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا هنوز بر این باور هستید که بهترین بازیکن MLS هستید؟»، اظهار داشت: با اختلاف، بهترین بازیکن MLS هستم. اگر کارلوس ولا - با ۲۱ گل‌زده - بهترین گلزن حال حاضر MLS است، نگاه کنید ببیند او چند ساله است؟ ولا ۲۹ ساله است و در اوج دوران فوتبالش در MLS بازی می‌کند اما وقتی من ۲۹ ساله بودم در اروپا بازی می‌کردم و فرقی زیادی بین این دو است.

ایبرا که این فصل ۱۶ گل برای لس‌انجلس گلکسی به ثمر رسانده، درباره هت‌تریکش در این دیدار با تشبیه خود به خودروی نامدار ایتالیایی خاطرنشان کرد: فِراری امروز سوخت زیادی مصرف کرد! وقتی مقابل چنین رقیبی در ورزشگاه مملو از تماشاگر بازی می‌کنم، به وجد آ‌یم و آدرنالین بدنم شروع به ترشح کردن می‌کند. این بزرگترین بازی MLS نامیده شده و توانایی‌هایم را در مهمترین بازی لیگ نشان دادم.

مهاجم پیشین تیم‌های منچستریونایتد، بارسلونا و اینتر پس از این بازی با سرمربی لس‌آنجلس اف‌سی درگیری لفظی پیدا کرد و با الفاظ ناشایست او را مورد خطاب قرار داد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )