مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: این وعده را می‌دهم که بازیکنی در حد پاتوسی جذب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین فتحی درباره حل پرونده پروپئیچ گفت: به لطف خدا همانطور که قبلاً گفتم این پرونده ختم به خیر شد. آقای تاج به درستی اشاره کرد. همانطور که رئیس فدراسیون فوتبال گفت نامه های متعددی از مرداد و شهریورماه سال گذشته به فیفا فرستاده شده بود اما هیچکدام از آنها را نپذیرفتند و گفتند پرداخت این وجه از طریق اعتبارت پذیرفته نیست و پول از این طریق به طلبکار واریز نمی شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران افزود: ما از آقای تاج خواستیم تا ما را نماینده کنند و این کار از طریق باشگاه استقلال انجام شود. خوشبختانه همین طور هم شد و آقای خطیر را به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال تهران معرفی کردیم. رایزنی های زیادی انجام دادیم. آقای خطیر ۱۰ روز در سوئیس، جلسات متعددی را با مسئولان فیفا داشت. بنده خودم با این عزیزان صحبت کردم.

وی ادامه داد: به طور موازی با سفارت خودمان در زاگرب صحبت کرده بودیم. از آنها هم خواستیم تا در روز نهایی اگر کار از طریق فیفا انجام نشد آنجا پول را به نماینده قانونی پروپئیچ بدهیم تا مشکل از آن طریق حل شود.

فتحی با اشاره به جلسات متعدد با رئیس حقوقی و مالی فدراسیون بین المللی فوتبال تصریح کرد: دوستان با دفتر آقای اینفانتینو گفتگوهایی را داشتند تا این کار را که خیلی هم سخت بود انجام دادیم.

وی با بیان اینکه پیگیری های باشگاه استقلال باعث شد مشکل پدیده هم حل شود توضیح داد: اتفاق دیگری هم افتاد که به نام ما و به کام پدیده شد. فیفا از همین طریق که مشکل مالی ما را حل کرد مشکل پدیده ای ها را نیز که خودشان هم نمی دانستند پرسید و گفتیم آن تیم هم برای ایران است و کارش انجام شود. نامه مربوط به باشگاه پدیده هم روز گذشته به فدراسیون فوتبال ارسال شد.

فتحی درباره نیامدن آیاندا پاتوسی به استقلال و رفتن او به بن یاس امارات افزود: دقیقاً همین تنگناهای مالی برایمان دردسر ساز شد. ما برای آقای پاتوسی کسری بودجه داشتیم. همان زمان بحث اقای پروپئیچ پرداخت شد. فیفا دیشب قبول کرد. لذا این تنگناها مانع شد. برای ما پروپئیچ مهم بود. اگر ۱۰ بازیکن هم می گرفتیم باز هم اگر پول پروپئیچ را نمی دادیم به مشکل می خوردیم. ضمن اینکه طبق نظر کادرفنی، بحث جذب مهاجم برای ما اهمیت داشت. این وعده را هم به هواداران استقلال می‌دهم که بازیکنی در حد پاتوسی جذب استقلال خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.