مدیرعامل قشقایی شیراز می‌گوید اگر حمایت‌های لازم انجام شود، تیمش می‌تواند مدعی صعود به لیگ برتر باشد.

روح الله نجف‌پور مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط و وضعیت تیمش برای فصل آینده لیگ دسته یک گفت: تیم قشقایی ۲۵ روز است که کار خود را آغاز کرده و یک اردوی دو هفته‌ای در تهران داشتیم و دو بازی دوستانه انجام دادیم. بعد از پایان اردو تهران به شیراز رفتیم و تمرینات خود را در آنجا ادامه دادیم. طبق نظر آقای عنایتی، ۸ بازیکن جدید به تیم اضافه کردیم و قرار است حدود ۳ بازیکن دیگر به تیم اضافه شوند. شرایط تیم بهتر شده است و به نسبت سال گذشته توانستیم برخی از مطالبات گذشته را پرداخت کنیم و قرار است تا هفته آینده بقیه مطالبات نیز پرداخت شود.

او ادامه داد: در سال گذشته و در اولین حضور خود توانستیم در نیمه بالای جدول حضور پیدا کنیم و در فصل پیش رو، اگر بتوانیم با همین روندجلو برویم و حمایت‌های لازم انجام شود، می‌توانیم مدعی به صعود به لیگ برتر باشیم.

نجف‌پور افزود: ما جلسه خوبی با استاندار فارس داشتیم و او با وجود محدودیت‌ها، قول داد که تیم ما را تنها نگذارد. ما امسال قصد نداشتیم در فارس باشیم و می‌خواستیم تیم را به استانی ببریم که از ما حمایت کند. ۸ استان کشور هم اعلام آمادگی کرده بودند و حتی تهران هم استقبال کرده بود اما مردم عزیز استان فارس و شهر شیراز و ایل قشقایی برای ما خیلی مهم بودند و آقای استاندار قول دادند حمایت کنند و امیدواریم این حمایت را داشته باشیم چون در غیر این صورت فقط می‌توانیم در لیگ بازی کنیم و در میانه جدول حضور داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز خاطرنشان کرد: ما بعد از جلسه‌ای که با استاندار داشتیم، مجدداً دیداری با ایشان داشتم و گفتم که ما بازیکنان با کیفیتی به تیم اضافه می‌کنیم و اگر حمایت انجام نشود، دچار مشکل می‌شویم. آقای استاندار هم قول دادند که حمایت‌های لازم را انجام دهند.

او در پایان گفت: این تیم مزین به نام شهدای قشقایی است و وقتی ما رسالت فرهنگی خود را انجام می‌دهیم، انتظار داریم مسئولان فرهنگی نیز ما را حمایت کنند و ما را در این مسیر تنها نگذارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )