بازیکنی که باشگاه میلان به خریدش تمایل نشان داده بود سر از سوپرلیگ ترکیه درخواهد آورد و به این ترتیب روسونری به سراغ هافبک دیگری خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نظر می‌رسد که تیم فوتبال میلان فرصت خرید یک هافیک دیگر را هم از دست خواهد داد چرا که ژان میشل سری، هافبک تیم فولام که نامش در لیست خرید قرمزومشکی‌پوشان بود، در آستانه عقد قرارداد با تیم گالاتاسرای قرار دارد.

میلان در هفته‌های اخیر چندین بار برای خرید چند بازیکن از جمله سری تلاش کرده اما به محض ورود رقبایی که پیشنهادهای بهتری ارائه کرده‌اند، این تیم پا پس کشیده است. بعد از جردن فره‌توت که رم را انتخاب کرد حالا نوبت به ژان میشل سری رسیده است و او عازم ترکیه است. طبق اعلام یاهواسپورت، گالاتاسرای برای خرید بازیکن مد نظر میلان به صورت قرضی با مقامات فولام به توافق هم رسیده است. برخلاف میلان که حاضر نبود کل حقوق سری را بپردازد، فولام آمادگی خود را برای انجام این کار اعلام کرده است.

در همین جان‌لوکا دی‌مارتزیو، کارشناس و خبرنگار معروف شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، میلان حالا به فکر خرید هافبک بزرگتری مانند لوکا مودریچ افتاده و مترصد است تا اگر رئال مادرید تصمیم به فروش هافبک کرواتش گرفت، او را جذب کند. بازیکن شماره ۱۰ رئالی‌ها تنها تا پایان فصل پیش رو قرارداد دارد و باشگاه هم ظاهراً تمایلی به تمدید قرارداد او ندارد. دی‌مارتزیو حتی مدعی شده است که ولادو لمیچ، مدیربرنامه‌های مودریچ این هفته به دفتر مرکزی باشگاه میلان رفته تا به عنوان واسطه درباره امکان انتقال مودریچ به میلان با مسئولان این باشگاه مذاکره کند.

جذب مودریچی که ماه سپتامبر ۳۴ ساله می‌شود، برای میلان یک خرید فوق‌العاده محسوب می‌شود اما با توجه به محرومیت این باشگاه از رقابت‌های اروپایی فصل آینده کمی بعید به نظر می‌رسد. مانع اصلی اما حقوق بالای مودریچی است که اکنون ۱۲.۵ میلیون یورو در سال به علاوه پاداش‌های مرتبط با عملکردش از رئال مادرید دریافت می‌کند. میلان در حال حاضر توان پرداخت چنین حقوقی را ندارد و به همین دلیل مودریچ باید مقدار چشمگیری از حقوق مورد نظرش بکاهد تا میلان بتواند او را جذب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.