رضا میرزایی، هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد که تمامی بازی‌های فصل آینده برای سپاهان حکم فینال را دارند.

رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم شرایط تیم سپاهان را مطلوب خواند و اظهار داشت: ما در هفته‌های اخیر تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و یک اردوی هفت روزه هم در کردان داشتیم. در این مدت سه بازی دوستانه هم با پدیده، بادران و پیکان انجام دادیم تا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. مطمئناً بعد از اردوی ترکیه وضعیت ما بهتر از این هم خواهد شد و با بهترین شرایط ممکن وارد فصل خواهیم شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سپاهان یک باشگاه کاملاً حرفه‌ای است و این برای بازیکنان بسیار خوب است که در چنین فضایی حضور دارند. از طرفی حضور امیر قلعه‌نویی هم نظم خاصی را در تیم ایجاد کرده است و جدا از مسائل فنی، این مربی به خوبی تیم را مدیریت می‌کند. ما امسال تیم خوبی داریم و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که اصلی‌ترین رقیب این تیم برای قهرمانی چه تیمی است، تصریح کرد: از حالا نمی‌توان در این مورد صحبت کرد. باید منتظر شروع لیگ باشیم تا شرایط تیم‌ها را ببینیم. ما که تنها هدف‌مان قهرمانی است و برای قهرمان شدن ۳۰ بازی داریم که هر کدام حکم یک فینال مهم را دارند. اگر قهرمانی می‌خواهیم باید از همین ابتدا بهترین نتایج را بگیریم.

میرزایی با اشاره به وضعیت خودش برای فصل جاری خاطرنشان کرد: من فصل خوبی را در فولاد پشت سر گذاشتم، ولی در فصل جدید باید قوی‌تر از پارسال باشم. امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم تا هواداران و کادر فنی راضی باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.