پیمان رنجبری، مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ادامه حضورش در تیم سیرجانی را تصمیمی درست توصیف کرد.

پیمان رنجبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن ابراز خرسندی از دعوتش به اردوی تیم ملی اظهار داشت: این بهترین اتفاق برای من بود. وقتی به تیم ملی دعوت شدم خیلی خوشحال بودم و البته از لیست آقای ویلموتس تعجب کردم که سه بازیکن از لیگ دسته اول را به اردوی تیم ملی دعوت کرده بود. این درست ست که مدت اردو کم بود، ولی در همین سه روز هم کادر فنی و بازیکنان این فرصت را داشتند تا از یکدیگر شناخت پیدا کنند و تجربیات بازیکنان هم بیشتر شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند به اردوهای بعدی تیم ملی هم دعوت شود، تأکید کرد: این موضوع بستگی به تلاش خودم دارد و مطمئنا دوست دارم باز هم شانسم را امتحان کنم. آقای ویلموتس هم در صحبتی که با بازیکنان داشت، به این موضوع اشاره کرد که نام بازیکن برایش مهم نیست و هر بازیکنی خوب باشد به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود.

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان راجع به ادامه همکاری‌اش با این تیم سیرجانی برای فصل جدید لیگ برتر خاطر نشان کرد: من چند پیشنهاد خوب از تیم‌های خوب لیگ برتری داشتم، ولی در نهایت تصمیم گرفتم که یک فصل دیگر هم در گل‌گهر بمانم که فکر می‌کنم تصمیم خوب و درستی گرفتم. امیدوارم که فصل خوبی را پشت سر بگذارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.