مهدی پاشازاده، مدافع تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که اعمال تغییرات فراوان در ترکیب این تیم نتیجه مثبت به دنبال نخواهد داشت.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره جدایی ۱۶ بازیکن از استقلال گفت: در سال‌های گذشته که در لیگ دسته اول فعالیت داشتم، گاهی اوقات این شرایط پیش آمد که در یک تیم تغییرات گسترده ایجاد کنم که در این زمینه می‌توان به نساجی قائمشهر اشاره کرد. گاهی اوقات این تغییرات براساس اجبار است و گاهی اوقات هم شرایط دیگری ایجاد می‌شود. در مجموع در چنین شرایطی کار یک مربی سخت است، به ویژه اینکه مربی خارجی بوده و با شرایط فوتبال ما آشنایی نداشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال بابت این تغییرات متعدد، پاسخ مثبتی خواهد گرفت؟»، تأکید کرد: در کل باید بگویم که این تغییرات در استقلال جواب نخواهد داد، هر چند که در فوتبال ایران خیلی چیزها بر خلاف پیش‌بینی‌ها رقم می‌خورد و ممکن است در همان ابتدای فصل، چند بازی آسان به استقلال بخورد و این تیم از همان ابتدا شرایط خوبی پیدا کند. من که امیدوارم این اتفاق رخ دهد، ولی باید به این بازیکنان و به این کادر فنی زمان داد. از طرفی باشگاه باید یک مربی ایرانی را در کنار استراماچونی قرار می‌داد که متأسفانه نتوانست این کار را انجام دهد.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره جدایی تعدادی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم در یکی دو فصل اخیر تصریح کرد: در این زمینه باید به شرایط قراردادها نگاه کرد. من معتقدم یکی از بدترین چیزهایی که در باشگاه استقلال دیده می‌شود عدم اطلاع‌رسانی شفاف و درست به هواداران است. متأسفانه باشگاه استقلال اطلاعات شفافی به هواداران نمی‌دهد و این در حالی است که بین صحبت‌های مسئولان باشگاه هم تناقض وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.