هافبک سابق تیم فوتبال رئال مادرید به شایعاتی که اخیراً درباره زندگی شخصی این بازیکن هلندی منتشر شده است، پاسخ تندی داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وسلی اسنایدر ۳۵ ساله در پیامی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی این شایعه که او به همسر سابقش غرامتی ۱۵ میلیون یورو پرداخته است را تکذیب و تأکید کرد که با وجود جدا شدن از او هیچ دشمنی یا کینه‌ای میان‌شان وجود ندارد.

گفته می‌شد که هافبک سابق اینتر و رئال مادرید به همسر سابق خود یولانته کابائو ۱۵ میلیون یورو به عنوان بخشی از دارایی‌های مشترک پس از ازدواج‌شان پرداخته است. همسر سابق ملی‌پوش پیشین هلند که یک هنرپیشه است، حدود سه ماه پیش در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی پیامی گذاشت و در آن این مرد هلندی را به انجام اقداماتی که به زندگی مشترک‌شان ضربه زده بود، متهم کرد.

این هفته در رسانه‌های ترکیه - جایی که اسنایدر۵ فصل با پیراهن گالاتاسرای در سوپرلیگ این کشور بازی کرد - خبر جدیدی درباره زندگی شخصی بازیکن ۳۵ ساله تیم الغرافه منتشر شد حاکی از آنکه همسر او در ابتدا تقاضای رقم بالاتری کرده بود اما در نهایت به گرفتن ۱۵ میلیون یورو رضایت داده است.

اسنایدر در واکنش به این خبر پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و در آن ضمن تأیید جدایی از همسرش، پرداخت هرگونه وجهی به او را تکذیب کرد.

اسنایدر نوشته است: شایعات را آنهایی که از دیگران متنفرند می‌سازند، احمق‌ها آن را پخش می‌کنند و نادان‌ها باورش می‌کنند. من دیگر با این آدم‌های مزخرفی که درباره من و یولانته مزخرف می‌گویند متشخصانه رفتار نخواهم کرد. بگذاریم شفاف بگویم. اول از همه بگذارید بگویم که بله الان مدتی است من و یولانته دیگر در کنار یکدیگر نیستیم اما هنوز از یکدیگر جدا نشده‌ایم. من در زندگی مشترک‌مان مرتکب اشتباهات فراوانی شدم اما این موضوع به هیچکسی مربوط نیست. یولانته هنوز هم برای من انسانی بسیار خوب و قابل احترام است. او هر روز مراقب پسرمان است و حتی با اینکه از هم جدا شده‌ایم، حواسش به من هم است. دوم اینکه یولانته به هیچ چیزی از جانب من نیاز ندارد چون او دارایی‌های خودش را دارد. رسانه‌‌های ترکیه‌ای نوشته‌اند که او ۱۹ میلیون یورو خواسته و من به او ۱۵ میلیون یورو داده‌ام؟! شما پسرها هر بار دارید دیوانه‌تر می‌شوید. اگر مردم می‌دانستند که واقعیت چیست ...

هافبک سابق تیم تیم ملی هلند در ادامه پیامش نوشته است: مردم بدون مغز همیشه آنچه که می‌خوانند را باور می‌‌کنند. این را هم محض اطلاع‌تان می‌گویم: یولانته از من درخواست هیچ چیزی نداشته است و من هم از او هیچ درخواستی نخواهم داشت. ما به پول یکدیگر نیازی نداریم. این داستان‌ها کاملاً دروغ است. این مزخرف‌‌هایی که رسانه‌ها درباره من و یولانته می‌نویسند حالم را به هم می‌زند. می‌دانم که نیازی ندارم به همه چیز پاسخ دهم و من برای مادر فرزندم به خاطر حفظ آرامش در هیاهوی این همه حرف‌های مزخرف احترام قائلم. من اما مانند او نیستم. من اجازه نمی‌دهم که مردم مدام زندگی‌ام را به هم بریزند.

اسنایدر در ۵ فصلی که در سوپرلیگ ترکیه بازی کرد، دو بار با گالاتاسری قهرمان سوپرلیگ شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.