حمید استیلی، مدیر تیم امید کشورمان گفت: حضور ویلموتس در کنار زمین به بازیکنان تیم امید و نفت مسجدسلیمان انگیزه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ حمید استیلی پس از تساوی بدون گل تیم امید کشورمان مقابل تیم نفت مسجد سلیمان در بازی تدارکاتی گفت: بازی نسبتاً خوبی بود. بازی بعدی تیم امید هم مقابل تیم بزرگسالان است و امیدوارم بتوانیم از این مسابقات استفاده کنیم.

وی ادامه داد: حضور ویلموتس در کنار زمین، هم به بازیکنان تیم امید و هم به تیم نفت مسجد سلیمان انگیزه داد و از او تشکر می‌کنم.

مدیر تیم امید کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد ویلموتس از بازیکنان جوان برای حضور تیم بزرگسالان دعوت کند،‌ گفت: صد درصد، او از نزدیک با بچه‌ها آشنا می‌شود و ما هم همه جوره برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا تمرینات تیم‌مان با تیم بزرگسالان همزمان باشد. قطعاً اگر بچه‌ها لیاقتش را داشته باشند به تیم ملی هم دعوت خواهند شد. همانطور که صیادمنش به این تیم دعوت شد اما بازیکنان باید فعلاً تا دی‌ماه کاملاً در اختیار تیم امید باشند.

استیلی درباره تکمیل کادرفنی تیم امید یادآور شد: قرار است یک مربی اسپانیایی که از ابتدا درخواست شده بود به کادرفنی اضافه شود. فکر می‌کنم این مربی از اردوی بعد به جمع ما بپیوندد. همچنین یک مربی ایرانی هم اضافه خواهد شد تا کادر تیم امید تکمیل شود.

وی در مورد وضعیت لژیونرهای تیم امید خاطرنشان کرد: زمانی که بازی‌های انتخابی را پیش‌رو داریم،‌ ماه ژانویه است و فیفادی نیست. در همین زمینه جلسه‌ای با ویلموتس داشتیم و از او خواسته‌ایم به ما کمک کند تا یونس دلفی و امید نورافکن که در لیگ بلژیک بازی می‌کنند را در اختیار داشته باشیم. فدراسیون هم نامه‌نگاری‌های خود را با باشگاه فنرباغچه و شالروا انجام داده،‌ اما هنوز چیزی صددرصد نشده است. اگر نتوانیم آنها را برای مسابقات در اختیار داشته باشیم،‌ برای اردو‌های بعد این بازیکنان را دعوت نخواهیم کرد.

استیلی در رابطه با بازیکنان تیم امید که هنوز عضو تیمی نیستند گفت: سعی می‌کنیم برای بازیکنانی که با باشگاهی قرارداد ندارند جایی تهیه کنیم و همین‌جا زیر نظر مربی بدنساز تیم کار کنند. نمی‌گذاریم این بازیکنان بدون تمرین بمانند. کادرفنی عملکرد بازیکنان را رصد می‌کند و بازیکنانی که به اردوی تیم امید می‌آیند باید از لحاظ بدنی آماده باشند.

وی درباره زمین تمرین تیم امید گفت: این هم یکی از مشکلات ما است. زمین شماره ۲ تیم ملی فوق‌العاده خوب است اما زمین کمپ وضعیتش اینطور است که می‌بینید. ان‌شاءالله بیشتر بتوانیم از زمین شماره دو استفاده کنیم. بازهم خدا را شکر زمین کمپ را داریم!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.