سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد هدف او و این باشگاه تبریزی، کسب اولین عنوان قهرمانی‌ این تیم در تاریخ لیگ برتر ایران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی دنیزلی ۶۹ ساله که اخیراً با قراردادی یک‌ساله با قابلیت تمدید برای چهار سال دیگر هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی را برعهده گرفت، به خبرگزاری «آنادولو» ترکیه گفت: امیدوارم بتوانیم کاری مفید در باشگاه تراکتورسازی انجام دهیم.

وی که سابقه قهرمان کردن تیم‌های گالاتاسرای، فنرباغچه و بشیکتاش در سوپرلیگ ترکیه را دارد، درباره چرایی قبول سرمربیگری تراکتورسازی اظهار داشت: من عاشق ایران هستم. می‌خواستم چالشی جدید را تجربه کنم، از این‌رو به باشگاهی جدید با انتظارات بالا آمدم.

سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های پاس تهران و پرسپولیس را هم در کارنامه‌اش دارد دامه داد: چهار یا پنج بازیکن از تراکتورسازی جدا شده‌اند، به همین خاطر باید بازیکنانی جدید به تیم اضافه کنیم.

دنیزلی در بخش دیگری از صحبت‌هایش هواداران این تیم را بسیار علاقه‌مند و پرشور خواند و تأکید کرد او و باشگاه تراکتورسازی برای فصل جدید هیجان‌زده و به دنبال کسب اولین قهرمانی‌شان در تاریخ لیگ برتر ایران هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.