هواداران تیم فوتبال پرسپولیس علیه وزیر ورزش و جوانان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و بازیکن جدید سرخپوشان شعار دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل پیش رو از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

* محسن خلیلی مدیر تیم پرسپولیس که در محل تمرین این تیم حاضر بود به زمین نیامد تا تمرین را از نزدیک ببیند.

* هواداران شعارهایی علیه عرب و اعضای هیئت مدیره سر دادند و خواستار استعفای آنها شدند. این تماشاگران که مدیران باشگاه را استقلالی خطاب می‌کردند و تعداد آنها به هزار نفر می‌رسید، علیه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان هم شعارهای تندی سر دادند. این در حالی بود که لیدرهای پرسپولیس ساکت بودند و عکس‌العملی نشان نمی‌دادند.

* هواداران پرسپولیس علیه فرشاد احمدزاده شعار دادند و از او خواستند که قراردادش را با پرسپولیس ثبت نکند. پس از سر دادن این شعارها، رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس از تماشاگران درخواست کرد که شعارها را متوقف کنند که با واکنش منفی هواداران مواجه شد. تماشاگران پرسپولیس همچنین تهدید کردند تا استعفای اعضای هیئت مدیره باشگاه، هر روز چنین جوی را به راه می‌اندازند.

* برخی از هواداران علیه محسن خلیلی شعار دادند که بخش دیگری از هواداران با سوت زدن، خواستار توقف این شعارها بودند.

* در ابتدای تمرین، بنری در جایگاه تماشاگران نصب شده بود که نوشته بود «پرسپولیس جای بی‌تعصب‌ها و خائنان نیست». این بنر پس از گذشت دقایقی از آغاز تمرین جمع‌آوری شد.

*هواداران پرسپولیس همچنین علیه تیم تراکتورسازی شعار دادند! این تماشاگران برانکو ایوانکوویچ و بشار رسن را تشویق کردند و از هافبک عراقی پرسپولیس خواستند که این تیم را ترک نکند.

* حدود ۱۹ بازیکن در تمرین امروز سرخپوشان حاضر شدند که چند بازیکن متعلق به تیم‌های پایه بودند.

* نکته عجیب تمرین امروز حضور اصغر نیک‌سیرت مترجم برانکو در تمرین امروز بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.