تیم فوتبال برایتون با جذب یک بازیکن جدید، رکوردی که پیش از این متعلق به بازیکن ایرانی‌اش بود را شکست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس، باشگاه برایتون لئاندرو تروسار بازیکن تیم فوتبال خنک بلژیک را با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۱۸ میلیون پوند خرید و به این ترتیب رکورد گران‌ترین خرید خود که پیش از این متعلق به علیرضا جهانبخش بود را شکست.

این مهاجم ۲۴ ساله بلژیکی روز سه‌شنبه به انگلیس سفر کرد تا از میان تمام تیم‌هایی که نسبت به جذب وی ابراز تمایل کرده بودند با برایتون قرارداد ببندد. اکنون تنها تست‌‌های پزشکی باشگاه برایتون باقی مانده است و در صورت پذیرش در آنها، تروسار، پای قراردادی که او را به گران‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل می‌شود امضا می‌‌کند.

گراهام پاتر، سرمربی تیم برایتون در این خصوص گفت: خرسندیم که در تیم‌مان به لئاندرو خوشامد بگوییم و از همین حال برای تأثیری که او می‌تواند بر عملکرد تیم‌مان بگذارد، هیجان داریم. او بازیکنی هجومی است که سال گذشته فصلی تحسین‌برانگیز داشت و به خنک کمک کرد قهرمان لیگ بلژیک شود. او سال گذشته در موفقیت تیمش نقشی پررنگ داشت و گل‌های زیادی زد و گل‌های زیادی هم ساخت.

تروسار دومین خرید پاتر پس از ورود مک کلارک از پورتس‌موث محسوب می‌شود. جهانبخش سال گذشته با قراردادی ۱۷ میلیون پوندی از تیم آلکمار هلند به برایتون پیوست و رکورد گران‌ترین خرید این باشگاه را شکست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.