تخلف بازیکن الجزایری تیم فوتبال منچسترسیتی که شکایت پرستار فرزندانش را به همراه داشت، برای او دردسرساز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان،‌ ریاض محرز از سوی دادگاه در انگلیس به پرداخت ۳ هزار و ۶۱۲ پوند به پرستار فرزندانش محکوم شد.

کاتالینا میرافلورس، نام پرستار ۵۲ ساله فرزندان هافبک الجزایری منچسترسیتی است، کسی که از قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس ۲۰۰ هزار پوند در هفته حقوق می‌گیرد اما ظاهراً برایش خیلی سخت بوده که بخش ناچیزی از آن را صرف پرداخت حقوق کارگر فیلیپنی خود کند.

میرافلورس که خود صاحب یک فرزند است، درباره تخلف صورت گرفته از سوی محرز ۲۸ ساله گفت: او واقعاً آدم خسیسی است. من تمام ساعاتی که مسئول مراقبت از فرزندان او بودم، سخت کار می‌کردم و فقط حقوقم را می‌‌خواستم.

حقوقی که محرز قرار بوده به پرستار فرزندانش بدهد، ۱۲ پوند در ساعت بوده اما او نزدیک به حق‌الزحمه ۳۰۱ ساعت کاری او را مجموعاً‌ به مبلغ ۳ هزار و ۶۱۲ پوند نپرداخته است که این تنها معادل یک حقوق یک ساعت از حقوق هفتگی این بازیکن ملی‌پوش است.

میرافلورس افزود: من به خاطر این پول واقعاً سختی کشیدم اما او پولم را نمی‌‌دهد. نمی‌دانستم باید چه کار کنم. من ۲۴ ساعت روز در خدمت‌شان بودم. من برای اینکه برای آنها مزاحمتی ایجاد نشود، در همان اتاقی می‌خوابیدم که فرزندان او بودند تا اگر نیمه شب از خواب بیدار شدند، مراقب‌شان باشم. حتی نمی‌توانستم به خانه‌ام بروم. آنجا در منچستر مانده بودم تا ۲۴ ساعت کار کنم. من هرگز با کارم مشکلی نداشتم. تمام آن ساعت‌ها کار کردم و باید حقوقم را بپردازند. محرز ۲۰۰ هزار پوند در هفته حقوق می‌گیرد. قصد ندارم آبروی کسی را ببرم و فقط پولم را می‌خواهم. او واقعاً خسیس است.

طبق اعلام میرافلورس او ۵ روز از ۷ روز هفته در خانه هفت خانه محرز کار می‌کرد و این در حالیست که صورتحساب‌های بانکی منتشر شده نشان می‌دهد که بازیکن الجزایری منچسترسیتی نه تنها حقوقی که متعهد به پرداخت آن بوده را پرداخت نکرده، بلکه برخی هزینه‌هایی که پرستار فرزندانش از جیب خود برای خانواده محرز انجام داده را با او تسویه نکرده است. به همین دلیل او در ماه ژانویه از محرز شکایت کرد و با وجود ارسال احضاریه دادگاه برای بازیکن سابق لسترسیتی او حاضر به شرکت در جلسه محاکمه‌اش نشد، چرا که در اردوی تیم ملی الجزایر مشغول آماده کردن خود برای حضور در جام ملت‌های آفریقا بود. به همین دلیل هم دادگاه به نفع شاکی پرونده رأی داد و محرز را به پرداخت حقوق معوقه فرزندانش محکوم کرد. با این حال محرز تا پنجشنبه فرصت دارد که به حکم دادگاه اعتراض کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.