نشست آسیب‌شناسی لیگ برتر در غیاب نیمی از سرمربیان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگارورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست آسیب‌شناسی لیگ برتر با حضور مسئولان فدارسیون فوتبال، سازمان لیگ برتر و سرمربیان لیگ برتر امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۴:۳۰ در هتل آکادمی فوتبال برگزار شد.

* از ۱۶ سرمربی حاضر در لیگ نوزدهم فقط هشت سرمربی به نام‌های جواد نکونام (سرمربی فولاد خوزستان)، عبدالله ویسی (سرمربی شاهین بوشهر)، محمدرضا مهاجری (سرمربی نساجی مازندران)، حسین فرکی (سرمربی پیکان تهران)، علیرضا منصوریان (سرمربی ذوب‌آهن اصفهان)، رسول خطیبی (سرمربی ماشین‌سازی تبریز)، فراز کمالوند (سرمربی پارس جنوبی جم) و حمید مطهری (مربی تیم پدیده شهر خودرو) حضور داشتند و سرمربیان سایر تیم‌های شامل؛ استقلال، سپاهان، تراکتورسازی، گل‌گهر سیرجان و سایپا در نشست امروز حضور ندارند و از تیم‌های پرسپولیس، صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان هم که سرمربی ندارند، در این مراسم مربی حضور نداشت.

* در نشست هم‌اندیشی امروز سرمربیان لیگ برتر، مربیان تیم‌های دسته یک مانند محمود فکری، داود مهابادی‌، اکبر میثاقیان و ... نیز حضور داشتند.

* ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدارسیون فوتبال، سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر و میرشاد ماجدی و مرتضی محصص هم از کمیته آموزش فدارسیون فوتبال در جلسه حضور دارند. حضور سعید فتاحی هم امروز در نوع خود بسیار عجیب بود، چرا که پس از اتفاقات فینال جام حذفی بین دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان در اهواز او از سوی کمیته اخلاق محروم شده بود.

* غیبت نیمی از سرمربیان لیگ برتر فوتبال در حالی برای خبرنگاران و حاضران جالب توجه بود که همواره سرمربیان در طول فصل و در جریان بازیهای از برگزاری و مشکلات مسابقات گلهمند هستند.

* حضور علی دایی هم در جلسه امروز به نوعی عجیب بود چراکه دایی پس از اخراج از تیم سایپا هنوز در تیمی به عنوان سرمربی فعالیت ندارد.

* خبرنگاران و عکاسان فقط ۵ دقیقه اجازه حضور در سالن را پیداکردند و بعد از آن خبرنگاران جلسه را ترک کردند.

شکوری: مربیان اضلاع اصلی فوتبال ما هستند/ تلاش می‌کنیم به جایی برسیم که کمترین مشکل را داشته باشیم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.