سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه علاقه مردم ایران به فوتبال غیر قابل باور است و ایران با کشورهای عربی تفاوت می‌کند، گفت: برای ماجراجویی در استقلال آماده‌ام.

به گزارش خبرنگار مهر، آندره استراماچونی هفته گذشته به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران معارفه شد. این مربی ایتالیایی که سابقه کار در تیم اینترمیلان را هم دارد، بلافاصله کارش را در استقلال شروع کرد و حالا چند روزی از تمرینات آبی پوشان با این مربی می‌گذرد.

استراماچونی که رفته رفته با شرایط ایران می‌شود، در مصاحبه‌ای از تجربه زندگی اش در تهران و کار در تیم استقلال صحبت کرد.

سرمربی استقلال گفت: هواداران فوتبال در ایران علاقه غیر قابل باوری به فوتبال دارند. استقلال هم تاریخ بزرگی دارد. من برای این ماجراجویی آماده هستم. کار بسیار سخت اما به همان اندازه جالب است..

استراماچونی درباره دلایل قبول سرمربیگری استقلال تصریح کرد: من پسر ساده ای هستم و فوتبال را دوست دارم. در طول دوران کاری ام، اشتباهاتی را مرتکب می‌شوم اما این اشتباهات مرا تبدیل به مربی بهتری می‌کند.

سرمربی ایتالیایی استقلال درباره تفاوت زندگی در ایران و کشورهای دیگر گفت: تفاوت زیادی با کشورهای غربی وجود دارد. فرهنگ ایران برگرفته از امپراطوری ایرانی و همچنین مذهب اسلام است اما آنها با کشورهای عربی تفاوت دارند. شاید بیشتر به کشور ترکیه شبیه باشند.

استراماچونی یادآور شد: ایران کشوری است که منابع مختلفی دارد. آنها چهارمین کشور تولیدکننده نفت و دومین کشور دارنده گاز در جهان هستند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ایتالیا کشورم است و همیشه خانه من خواهد بود. کار من شگفت انگیز است. من شادترین آدم دنیا هستم. می‌دانید پیروزی من در چیست؟ داشتن خانواده‌ای که عاشقم است و همه جا در کنار من هستند چون هرجا که با هم برویم، آنجا خانه ما است. من، دالیلا (همسر استراماچونی)، النا و جولیو (فرزندان استراماچونی) همیشه باهم هستیم.»

استراماچونی همچنین در این مصاحبه به تجربه کارش در اینترمیلان و اسپارتاپراگ چک صحبت کرد و ناگفته هایی از دوران سرمربیگری اش در این تیم ها را بیان کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.