پیشکسوت آبی پوشان گفت: مدیران باشگاه باید تلاش می‌کردند تا شان پیروز قربانی حفظ شده و او همکاری‌اش را با باشگاه ادامه می‌داد.

رضا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از آنجایی که استراماچونی پیشینه‌ای از فوتبال ایران ندارد، باید یک فرد آشنا به فوتبال ایران و امین باشگاه در کنار او بود. بهترین گزینه‌ای که می‌توانست به این مربی ایتالیایی مشورت بدهد، پیروز قربانی بود.

وی افزود: انتخاب اولیه باشگاه که پیروز قربانی بود، انتخاب خوبی بود و نمی‌دانم چرا شرایطی پیش آمد که قربانی رفت. اما باشگاه باید شرایطی فراهم می‌کرد تا هم شان پیروز قربانی حفظ می‌شد و هم او در کادر فنی می‌ماند. این اتفاق بیشتر از همه به سود تیم بود.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: روند مذاکرات و توافق با استراماچونی قدری طولانی شد و این باعث شد تا ما از برنامه‌های آماده سازی قدری عقب باشیم. بهتر بود از بیست روز پیش تمرینات آغاز می‌شد.

حسن زاده در خصوص بازیکنان جدیدی که جذب این تیم شدند خاطر نشان ساخت: هرچند تیم سرمربی نداشت و شاید این سئوال پیش آید که بدون سرمربی چطوری بازیکن جذب شده، اما از آنجایی که نقل و انتقالات زیر نظر خطیر بوده و او فصل گذشته امتحان خوبی در این زمینه پس داده، می‌توان به بازیکنان جذب شده اطمینان کرد و به نقل و انتقالات خوشبین بود.

کاپیتان سابق استقلال گفت: البته بازیکنان جدید باید به این نکته توجه کنند که بازی در این تیم یک شمشیر دو لبه است. همانطور که استقلال می‌تواند سکوی پرتاب هر بازیکن تازه‌ای باشد، می‌تواند عامل محو شدن بازیکنان تازه واردی شود که اسیر حواشی و جذابیت‌های کاذب این تیم می‌شوند.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: از مسئولان باشگاه تقاضا دارم به هر طریقی که هست بازیکنان جدید را در خصوص شرایط این تیم آگاه کرده و به آنها هشدارهای لازم را بدهند. این بازیکنان باید بتوانند خودشان را با شرایط تیمی پر هوادار که سرشار از جذابیت های کاذب است تطبیق دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.