خامس رودریگس می‌گوید درباره آینده‌اش از هیچ چیزی خبر ندارد و این مسئولان باشگاه هستند که برای او تصمیم خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، خامس رودریگس می‌گوید از اینکه آیا فصل آینده به رئال مادرید برمی‌گردد یا اینکه از بایرن مونیخ مستقیماً به تیمی دیگر خواهد رفت، مطلع نیست.

هافبک کلمبیایی کهکشانی‌ها فصل گذشته قرارداد دو ساله‌اش با بایرن مونیخ به عنوان بازیکن قرضی به پایان رسید و حالا باید به تیم اصلی خود برگردد. شنیده‌ها اما حاکی از آن است که زین‌الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها در برنامه‌هایش برای فصل آینده جایی برای بازیکن پیشین موناکو ندارد و به همین دلیل او به تیمی دیگر خواهد پیوست.

خامس که این روزها در اردوی تیم ملی کلمبیا و رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا حضور دارد، درباره آینده‌اش گفت: الان تمام تمرکز من روی کوپا آمه‌ریکا است و هنوز نمی‌دانم که به کجا خواهم رفت و نمی‌خواهم با فکر کردن به این موضوع آرامش را از خودم بگیرم. تصمیم‌گیری درباره این مسئله با باشگاهرئال مادرید است و من فکر می‌کنم در باشگاه افرادی هستند که زیادی دستور می‌دهند و از دست شما هم کاری ساخته نیست. صحبت با زیدان؟ ما هرگز با هم صحبتی نداشته‌ایم.

از ناپولی به عنوان اصلی‌ترین مشتری خامس رودریگس نام برده می‌شود. این تیم او را به صورت قرضی می‌خواهد اما رئال برای موازنه تراز مالی‌اش بعد از ۳۵۰ میلیون یورویی که صرف خرید بازیکنان جدید کرده، بر فروش قطعی بازیکن خود تأکید دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.