کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مدعی شد برخی باشگاه‌ها به بازیکنان این تیم پیشنهاد قراردادهای میلیاردی و حتی دلاری داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, کامران منزوی بعد از مراسم معارفه آندره‌آ استراماچونی درباره وضعیت نقل‌وانتقالات تیم استقلال اظهار داشت: با وجود پیشنهادات نجومی که برخی بازیکنان داشتند مذاکراتی فشرده‌ با آنها انجام دادیم. خدا را شکر تعصبات هنوز نمرده و خیلی چیز‌ها زنده است و هنوز مردم حرمت دارند. دیروز با حسینی به توافق نهایی رسیدیم و قرارداد این بازیکن امضا می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که مبلغ قرارداد سیدحسین حسینی چقدر است, گفت: حرفه‌ای نیست که رقم بگوییم. رقمی هم که حسینی اعلام کرده, اشتباه بود و پست مربوط به آن نیز پاک شده است. من هم‌اکنون قرارداد وریا غفوری را هم آورده‌ام و تحویل فتحی می‌دهم تا امضا شود. تا این لحظه پیش‌نویس قرارداد با این دو بازیکن (حسینی و غفوری) امضا شده است و هر دو بازیکن قراردا‌دشان را دو ساله با من تمدید کردند. ما با هم دست دادیم و توافق کردیم.

عضو هیئت مدیره استقلال تصریح کرد: استقلال در این مدت دستش بسته بود و ما وقت نداشتیم، اما ان‌شاءالله سال دیگر خدمت کسانی که می‌خواستند، استقلال را به‌هم بریزند، هستیم. اگر عمری باقی ماند و در هیئت مدیره بودیم آرامش را از تیم‌شان خواهیم برد, این را به آنها قول می‌دهیم. بروند سابقه ما را نگاه کنند.

وی در واکنش به اینکه راجع به این موضوع واضح‌تر صحبت کنید و منظورش چه کسانی است, عنوان کرد: کسانی که به بازیکن استقلال هشت یا ۹ میلیارد و دو ساله و به دلار پیشنهاد داده‌اند! خیلی جالب است و یکی باید به این موضوع ورود کند. ما داریم دلار را از سیستم اقتصادی کشور حذف می‌کنیم و این خیلی جالب است که به دلار به بازیکنان پیشنهاد می‌دهند. من چند روز است که سکوت کردم، چون ما وظیفه نداریم صحبت کنیم. من عضو هیئت مدیره هستم و نباید کار اجرایی کنم، اما چیز‌هایی دیدیم و چیز‌هایی شنیدیم. سازمان بازرسی فقط نباید سراغ استقلال و پرسپولیس برود و خیلی جا‌های دیگر هستند که باید به آنها ورود شود. اجازه بدهید نامی نیاورم. به موقع تیم‌شان را به‌هم می‌ریزم.

منزوی درباره خطر کسر امتیاز از استقلال توضیح داد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که منابع مالی را فراهم کنیم. ما یک باشگاه مظلوم هستیم که طبق قانون هیچ‌کس نمی‌تواند به جز اسپانسر به ما کمک کند که اسپانسر هم وضعیتش مشخص است. همه‌ی تلاش‌مان را می‌کنیم که موضوع پروپیچ را حل کنیم. البته سایر بازیکنان نیز حق دارند که مطالبات‌شان پرداخت شود. پژمان نوری از سال ۹۱ طلبکار است. تا جایی که بتوانیم دغدغه‌ها را می‌خواهیم از تیم دور کنیم.

وی در پایان تأکید کرد: می‌خواهم بگویم در این کشور فقط بازیکنان استقلال نیستند که می‌آیید دور و برشان! عرضه دارید خودتان بازیکنان بسازید. تکه پاره کردن استقلال مظلوم هنر نیست.

خلیل‌زاده: استراماچونی می‌تواند در استقلال جهش ایجاد کند/ حسینی و غفوری ماندنی هستندسفیر ایتالیا در ایران: استراماچونی باتجربه است و می‌تواند به استقلال کمک کند/ از استقبالی که شد سورپرایز شدم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.