بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال گفت که پس از صحبت و مشورت با علی دایی تصمیم گرفته است به عنوان مربی به جمع آبی‌پوشان بپیوندد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های استقلال در خصوص اینکه گویا بندی در قرارداد او وجود دارد که اگر علی دایی سرمربی تیم جدیدی شود او از استقلال جدا خواهد شد، گفت: خیر، چنین چیزی نیست.

وی درباره اینکه گفته شده او به دنبال دروازه‌بان دوم برای استقلال است، خاطرنشان کرد: نمی‌توان گفت دروازه‌بان دوم، اما باید دروازه‌بانی در سطح آقای حسینی بیاوریم. چون استقلال سه جام در پیش دارد و حتماً باید دروازه‌بان سطح بالایی جذب کنیم.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال در واکنش به این سؤال که گفته شده محمدحسین منادی، حامد لک و کوروش ملکی گزینه‌های حضور در استقلال هستند، اظهار داشت: اسامی زیاد است و همه قابل احترام هستند، اما باید به جمع‌بندی با آقای استراماچونی برسیم تا دروازه‌بانی در سطح حسینی جذب کنیم.

غلامپور درباره اینکه آیا با استراماچونی صحبتی کرده است یا نه، گفت: خیر، او تازه آمده و امروز هم معارفه‌اش انجام شد. هفته آینده صحبتی با او خواهیم داشت.

وی در خصوص بازگشت به این استقلال پس از سال‌ها گفت: به خانه خودم برگشتم. استقلال یکی از تیم‌های ریشه‌دار است که از بچگی این تیم را دوست داشتم. من هم در استقلال بازی کردم و هم مربیگری کرده‌ام و همیشه در قلب من است.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال در مورد اینکه برخی پیشکسوتان استقلال علیه او موضع گرفته‌اند، اظهار داشت: این نظرها قابل احترام است. من هیچ اظهار نظری نمی‌کنم و همه این عزیزان قابل احترام و دوست داشتنی هستند.

غلامپور در خصوص اینکه هجمه‌ای هم علیه او وجود داشته که در پرسپولیس مربیگری کرده است و نباید اکنون در استقلال حضور داشته باشد، گفت: من فقط به خاطر علی دایی به پرسپولیس رفتم. آیا صحبت دیگری هست؟

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پس از سال‌ها کار کردن با علی دایی جدایی از این مربی سخت نیست، اظهار داشت: آقای دایی شخصیتی جنتلمن و واقعاً دوست داشتنی است. مانند برادر است برای من، اما تمام صحبت‌هایم را با دایی کردم و به استقلال آمدم و اکنون هم در خدمت این تیم هستم.

دستیار سابق علی دایی در واکنش به این سؤال که آیا این مربی در فصل جدید مربیگری نخواهد کرد، گفت: می‌گویند که نمی‌گذارند مربیگری کنند و نمی‌تواند، اما دلیل آن را نمی‌دانم.

غلامپور در خصوص اینکه آیا حامد لک و محمدرضا اخباری مدنظر او هستند، خاطرنشان کرد: گفته‌اند اکنون صحبتی نکنیم که بعداً مشکل‌ساز شود. هر وقت رسمی و صد درصد شد می‌گوییم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال در واکنش به این مسئله که آیا او در مورد انتخاب دروازه‌بان تصمیم‌گیری خواهد کرد، اظهار داشت: بله، با آقای استراماچونی جلسه می‌گذاریم و هر تصمیمی که گرفته شد، اعلام می‌کنیم. تشخیص با سرمربی است و من فقط رزومه این گزینه‌ها را به او خواهم داد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )