هافبک تیم ملی فوتبال کلمبیا امیدوار است که تکلیف آینده حرفه‌ای‌اش تا چند روز دیگر مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خامس رودریگس بعد از برتری یک بر صفر صبح امروز (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال کلمبیا مقابل قطر که صعود زودهنگام این تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ را قطعی کرد، پس از این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ما بازی خیلی خوبی از خود ارائه کردیم و در مسیر درستی قرار داریم. وقتی هم در خط حمله بازیکنانی همچون رادامل فالکائو و دووان زاپاتا را دارید، همیشه انتظار گلزنی می‌رود.

این هافبک کلمبیایی که گفته می‌شود در آستانه پیوستن قرضی به ناپولی است، همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش هم اظهار داشت: هدف من در حال حاضر رقم زدن یک کوپا آمه‌ریکای فوق‌العاده است. در مورد آینده‌ام هم باید بگویم که نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. قطعاً به آینده حرفه‌ای‌ام فکر می‌کنم و احتمالاً تا چند روز آینده تکلیفم مشخص خواهد شد.

خامس ۲۷ ساله که با پایان قرارداد قرضی دو ساله‌اش با بایرن مونیخ از این باشگاه خواست بند قطعی کردن قراردادش را فعال نکند، در حالی همچنان یک سال دیگر با رئال مادرید قراردارد دارد که گفته می‌شود باشگاه ناپولی در پی به خدمت گرفتن قرضی این هافبک کلمبیایی از رئال در ازای ۱۰ میلیون یورو با بند قطعی کردن قراردادش با ۳۰ میلیون یورو است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.