به نظر می‌رسد تخفیف سیدحسین حسینی به باشگاه استقلال با ادعای او تفاوت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال روز گذشته (چهارشنبه) با کامران منزوی عضو هیئت مدیره باشگاه، مذاکراتی برای تمدید قراردادش انجام داد. دروازه‌بان استقلال پس از پایان جلسه در صفحه شخصی‌اش مدعی شد که دو میلیارد و نیم به باشگاه تخفیف داده است. علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال گفته بود حسینی برای دو سال خواهان ۶ میلیارد تومان شده و با توجه به تخفیف حسینی، قرارداد او سه میلیارد و پانصد میلیون تومان محسوب می‌شود.

حسینی علاوه بر اینکه گفته به خاطر هواداران استقلال دو میلیارد و نیم تخفیف داده، مدعی شد که مشکلی برای تمدید قرارداد نداشته و همه می‌دانند چه کسی باعث این اتفاق شده است. باشگاه استقلال اما، هیچ اشاره‌ای به تمدید قرارداد حسینی نکرد. پس از ساعتی، حسینی پست خودش را پاک کرد تا شائبه‌هایی درباره تمدید قراردادش مطرح شود.

پیگیری‌های خبرگزاری تسنیم نشان می‌دهد که ماجرای تخفیف دو میلیارد و نیم حسینی زیاد درست نیست و گفته می‌شود که دروازه‌بان استقلال به دلیل اینکه تحت تأثیر ایجنت خود قرار دارد، درخواست ۵ میلیارد تومانی برای دو فصل کرده است. به همین دلیل است که باشگاه استقلال هیچ واکنشی به مذاکره‌اش با حسینی نشان نداد و قرار شده بار دیگر مذاکرات طی امروز و فردا ادامه داشته باشد تا بلکه حسینی به خاطر آنچه خودش گفته، تخفیف بدهد. ناگفته نماند که باشگاه استقلال با توجه به جدایی مهدی رحمتی، دنبال گزینه‌ جانشینی او بوده تا با حسینی برای رسیدن به درون دروازه رقابت داشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )