رضا عنایتی، سرمربی جدید تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: از حضور در این تیم پرطرفدار خوشحالم و امیدوارم بهترین روزها را در این تیم تجربه کنم.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد انتخابش به‌عنوان سرمربی جدید قشقایی شیراز گفت: خوشحالم که قرار است در یک تیم پرهوادار فعالیت کنم. من دو سال خدمت سربازی را در شیراز پشت سر گذاشتم و می‌دانم که این شهر مردمان بسیار خوب و مهربانی دارد. امیدوارم بهترین روزها را در قشقایی تجربه کنم و به هدف‌هایی که داریم دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا هدف قشقایی صعود به لیگ برتر است، عنوان کرد: هدف تمام تیم‌هایی که در لیگ دسته اول بازی می‌کنند صعود به لیگ برتر است. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. باید سخت تلاش کنیم تا بتوانیم به نتایج موردنظرمان دست پیدا کنیم.

مهاجم پیشین استقلال تهران در ارتباط با شرایط این روزهای باشگاه استقلال و چالش مسئولان این باشگاه برای تمدید قرارداد با بازیکنان تصریح کرد: استقلال در سال‌های گذشته هم با چنین چالشی مواجه بود و متأسفانه یک برنامه‌ریزی درست صورت نمی‌گیرد تا هواداران هم از نگرانی در بیایند. همیشه درباره تمدید قرارداد بازیکنان و جذب نفرات جدید چنین مشکلاتی ایجاد شده است.

عنایتی در واکنش به اینکه برخی بازیکنان شرط‌های سنگینی برای تمدید قرارداد گذاشته‌اند، عنوان کرد: این حق بازیکن است تا در مورد مسائل مالی با باشگاه مذاکره کند، ولی همه چیز باید طبق یک منطق و اصول پیش برود. متأسفانه الان همه چیز در پول خلاصه می‌شود و گاهی اوقات می‌بینیم که شرط‌های غیرمنطقی توسط بازیکنان تعیین می‌شود. استقلال یک نام بزرگ و یک باشگاه بزرگ است و بازیکن نباید برای استقلال شرط بگذارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.