حسن آذرنیا، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد، هواداران این تیم با دستیابی سرخپوشان به عنوان قهرمانی لیگ برتر به آرزوی‌شان برسند.

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره جدایی‌اش از تراکتورسازی گفت: با توجه به تغییر و تحولاتی که صورت گرفت، بنده دیگر مسئولیتی در باشگاه تراکتورسازی ندارم. من برای مدیریت جدید و همچنین کادر فنی و دیگر اعضای مجموعه تراکتورسازی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم روزهای خوبی را در پیش داشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: باید از محبت هواداران تراکتورسازی و همچنین همکاری مدیران و مسئولان استان هم تشکر کنم که همیشه نهایت تلاش خود را برای کمک به ما انجام دادند. یک تشکر ویژه هم از آقای زنوزی دارم که تلاش می‌کند تا تراکتورسازی را به بهترین جایگاه برساند و برای ایشان هم آرزوی موفقیت دارم.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم هواداران تراکتورسازی که عاشقانه تیم‌شان را دوست دارند، در فصل آینده به آرزوی‌شان برسند و تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر شود. من از سال ۱۳۵۴ به‌عنوان بازیکن وارد این باشگاه شدم و در این سال‌ها به ‌عنوان بازیکن، سرمربی، سرپرست، رئیس سازمان فوتبال و ... در این باشگاه فعالیت داشتم. از این به بعد هم هوادار تراکتورسازی خواهم بود و برای موفقیت این تیم دعا می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.