پیشکسوت آبی پوشان گفت: باشگاه استقلال در حال تکرار اشتباه سالهای گذشته است و به همین دلیل به فصل جدید این تیم امید چندانی ندارم.

سیاوش صفابخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مشکلاتی سر راه استقلال ایجاد شده که باعث وقفه در روند آماده سازی پیش فصل آنها می‌شود.

وی در این باره توضیح داد: استقلال نباید خودش را با تیم‌های معمولی مقایسه کند. رقیب این تیم تنها دو سه تیم مثل تراکتور، سپاهان و به خصوص پرسپولیس هستند. ما در مقایسه استقلال با این تیم‌ها می‌بینیم عملاً کار خاصی در نقل و انتقالات انجام نداده‌ایم.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: پرسپولیس، تراکتور و سپاهان نه تنها شاکله اصلی‌شان را حفظ کردند، بلکه با جذب چند بازیکن برای فصل بعد نقاط ضعف‌شان را ترمیم کرده و تیم‌شان را تقویت کردند. اما در مقابل استقلال را می‌بینیم که چند بازیکن را از دست داده، با ملی پوشان تمدید نکرده و هنوز خبری از جذب بازیکن جدید نیست.

صفابخش تصریح کرد: استقلالیها حتی اگر بازیکنی هم گرفتند اعلام نکردند و این نشان می‌دهد باشگاه با هوادارانش خیلی صمیمی نیست که از اعلام اسامی بازیکنان جذب شده خودداری کرده است.

هافبک پیشین آبی پوشان تاکید کرد: در سالهای گذشته هم این اشتباهات تکرار شده. یعنی دیر بسته شدن تیم و دادن بهانه دست مربیان. بعد از آن هم تا بازیکنان همدیگر را بشناسند و تا مربی جدید بازیکنان را بشناسد، آنقدر امتیاز از دست می‌دهیم که در نیم فصل دوم هرچقدر خوب باشیم باز هم به صدر جدول نخواهیم رسید.

صفابخش در خاتمه گفت: نشانه‌های خوبی در استقلال نمی‌بینم و با این روندی که تیم در پیش گرفته متاسفانه نمی‌توانم امید چندانی به قهرمانی در لیگ نوزدهم داشته باشم. اما با این وجود بعنوان پیشکسوت باشگاه استقلال از این تیم و مربی جدید که انتخاب مدیران باشگاه است حمایت می‌کنم و از همه پیشکسوتان باشگاه هم انتظار دارم در این فصل از سرمربی ایتالیایی این تیم حمایت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.