هافبک اسپانیایی روخی بلانکو فصل آینده در تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه بازی نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، رودریگو هرناندس ملقب به رودری هافبک میانی ۲۲ ساله تیم فوتبال اتلتیکومادرید، به زودی به منچسترسیتی می‌رود.

این بازیکن اسپانیایی با میگل آنخل خیل مارین، مدیر اجرایی باشگاه اتلتیکومادرید صحبت کرده و به او گفته که در صدد تجربه یک پروژه ورزشی جدید است پیشنهاد او را پذیرفته است. رودریگو در حالی از اتلتیکومادرید می‌رود که تنها یک فصل از حضورش در این تیم می‌گذرد. او تابستان سال گذشته با قراردادی ۲۵ میلیون یورویی از ویارئال به روخی بلانکو پیوست و اکنون باشگاه حاضر نیست به رقمی زیر ۷۰ میلیون یورو برای فروش او رضایت دهد، که این غرامت فسخ قرارداد اوست.

از مدتی پیش زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال پیوستن روردی به منچسترسیتی شنیده می‌شد و خود او نیز از ماه‌ها پیش به صورت غیرمستقیم به تمایلش برای کسب تجربه‌ای جدید اذعان داشته است. با این حال اتلتیکومادرید تلاش خود را برای متقاعد کردن این بازیکن جوان به ماندن در واندا متروپولیتانو انجام داد و حتی دیه‌گو سیمئونه سرمربی تیم هم چندین بار شخصاً با او صحبت کرده اما رودری بر این باور است که استعداد‌های او با رفتنش به تیم تحت هدایت پپ گواردیولا شکوفاتر می‌شود.

سیتی اما تنها مشتری رودری نیست و تیم‌های دیگری مانند بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن هم برای خرید او ابراز تمایل کرده‌اند. در همین حال نشریه میرر انگلیس مدعی شده که باشگاه منچسترسیتی به خرید یکی دیگر از بازیکنان مدنظر، ژوائو کانسلو هم نزدیک شده است. دفاع راست پرتغالی یوونتوس فصل گذشته از والنسیا که به صورت قرضی در اینتر بازی می‌کرد به بانوی پیر ملحق شد و ظاهراً بیانکونری قصد ندارد او را حفظ کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.