با رسمی شدن جدایی فرانچسکو توتی از جالوروسی، دو باشگاه ایتالیایی خواهان جذب وی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از آنکه فرانچسکو توتی در نشست خبری روز گذشته‌اش (دوشنبه) از پایان رسمی دوران ۳۰ ساله حضورش در باشگاه رم خبر داد، اکنون دو باشگاه ایتالیایی به او پیشنهاد تصدی یک پست مدیریتی داده‌اند که یکی از آنها سامپدوریا است و دیگری فیورنتینا. در میان این دو باشگاه گویا پیشنهاد سامپدوریا جدی‌تر است اما فیورنتینا هم که به تازگی تغییر مالکیت داده، به استخدام اسطوره فوتبال ایتالیا فکر می‌کند.

به کاپیتان سابق تیم فوتبال رم پیشنهاد ایفای نقش به عنوان مدیر فنی در باشگاه داده شده بود اما او از آنجایی که با چند تن از مدیران این باشگاه اختلاف پیدا کرده بود، حاضر به پذیرش این پست نشد. او در نشست خبری‌اش اعلام کرد که در باشگاه رم، نه تنها حرف و نقش او جدی گرفته نمی‌شود بلکه کاملاً زیر سایه مشاور مالک باشگاه فرانکوبالدینی و خود او قرار دارد.

توتی در نشست خبری‌اش اعلام کرد که بعد از ترک رم گزینه‌های زیادی برای انجام دادن دارد اما نمی‌خواهد عجله کند و قصد دارد که همه شرایط را ارزیابی و سپس نسبت به انتخاب گزینه بعدی‌اش اقدام کند. او با تأکید بر اینکه بیکار نخواهد بود، از دریافت چند پیشنهاد از سوی باشگاه‌های ایتالیایی خبر داد. اکنون اما شبکه اسکای اسپورت ایتالیا و نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشته‌اند که جدیدترین پیشنهادی که به توتی شده از سوی سامپدوریا است و امکان اینکه او به این تیم برود زیاد است چون رئیس این باشگاه، ماسیمو فررو، هوادار دوآتشه تیم فوتبال رم است. علاوه بر این هم‌تیمی‌ قدیمی و سرمربی فصل گذشته رم، اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو نیز در آستانه عقد قراردادی دو ساله به سامپدوریا قرار دارد.

در همین حال جان‌کارلو دی‌‌مارتزیو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا هم مدعی شده توتی ممکن است به فیورنتینا برود چرا که در آنجا می‌‌تواند با هم‌تیمی سابقش وینچنزو مونتلا که هدایت فلورانسی‌ها را برعهده دارد و دانیله پراده، مدیر سابق تیم فوتبال رم همکاری کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.