مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد هرگونه مذاکره یا قرارداد الاهلی عربستان با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات مشمول جریمه و محرومیت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باسگاه پرسپولیس،مهدی ذاکر اظهار داشت: ما با برانکو تا پایان فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ دارای قرارداد معتبر هستیم و آخرین توافق‌مان این بود که مطالبات‌شان تا تاریخ ۲۸ خرداد پرداخت شود که شرایط اجرای این مهم کاملا فراهم شد. در صورت حضور برانکو یا نماینده ایشان، تحویل این مبلغ مانند پرداخت‌های قبلی صورت می‌گرفت که این مورد به شکل رسمی هم اعلام شد.

این در حالی بود که دیروز ۲۶ خرداد ۹۸، نامه‌ای از وکیل وی دریافت کردیم و در آن اعلام شد؛ برانکو مایل نیست که به ایران بازگردد و دوست دارد قرارداد خود را به شکل دوستانه و دو جانبه فسخ نماید که هیئت‌مدیره باشگاه رسما با این درخواست مخالفت کرد.

وی که درباره موارد مطروحه در رسانه‌ها و شایعه توافق برانکو با باشگاه الاهلی سخن می‌گفت ادامه داد: ما در نامه‌ای به باشگاه الاهلی عربستان اعلام کردیم برانکو تحت قرارداد معتبر با ما است. همچنین توجه آن باشگاه را به ماده ۱۷ قوانین نقل و انتقالات فیفا جلب کردیم که تحریک سرمربی تحت قرارداد حتی در قالب مذاکره، مشمول جریمه و محرومیت خواهد بود.

ذاکر خاطرنشان کرد: رونوشتی از این نامه هم برای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ عربستان، کمیته‌های حل اختلاف و تعیین وضعیت بازیکنان فیفا ارسال شد. ضمن آن که در نامه ارسالی خواستار شفافیت و توضیحات شدیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )