ایگور کریوشنکو، سرمربی ۵۵ ساله تیم ملی فوتبال بلاروس پس از ۴ شکست متوالی در دیدارهای انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ از سمت خود استعفا داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال بلاروس، ایگور کریوشنکو پس از پایان نشست امروز خود با رئیس این فدراسیون تصمیم به کناره‌گیری از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال بلاروس گرفت. اولگ کوزمنوک و والری استریلیکیچ، دستیاران ایگور کریوشنکو نیز این تیم را ترک می‌کنند.

در بیانیه فدراسیون فوتبال بلاروس نیز آمده است: از ایگور کریوشنکو به خاطر کارهایش قدردانی می‌کنیم. او در زمان سختی تیم ملی فوتبال بلاروس را تحویل گرفت و توانستیم با او بلیت دیدارهای پلی‌آف لیگ ملت‌های اروپا را دریافت کنیم. متاسفانه نتایج به دست‌آمده در دیدارهای انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ مطابق انتظار هواداران، مدیران فدراسیون و کارشناسان نبود. پس از نشست ۲ طرفه به این نتیجه رسیدیم که تیم ملی فوتبال بلاروس به یک سرمربی جدید نیاز دارد.

ایگور کریوشنسکو در سال ۲۰۱۷ میلادی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بلاروس انتخاب شد. این تیم از صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ بازماند و در ۴ بازی انتخابی یورو ۲۰۲۰ نیز با ۴ شکست مواجه شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.