مدیراجرایی باشگاه اتلتیکومادرید درباره آینده مهاجم فرانسوی این تیم افشاگری کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میگل آنخل خیل مارین مدیراجرایی باشگاه اتلتیکومادرید اعلام کرد که آنتوان گریزمان فصل آینده برای بارسلونا توپ خواهد زد.

از مدت‌ها پیش شایعاتی مبنی بر احتمال پیوستن گریزمان به بارسلونا منتشر شده اما اخیراً از برخی تیم‌های دیگر مانند پاری‌سن‌ژرمن هم به عنوان مقصد بعدی وی یاد شده است. سایت ESPN در ماه می اعلام کرده بود که گریزمان به بارسلونا خواهد پیوست و مدیراجرایی باشگاه اتلتیکومادرید هم اکنون این موضوع را تأیید کرده است.

آنخل خیل مارین، درباره گریزمان ۲۸ ساله که در پایان فصل گذشته از اتلتیکومادرید خداحافظی کرد، به شبکه مویستار اسپانیا گفت: من از ماه مارس مطمئن بودم که گریزمان فصل آینده کجا بازی خواهد کرد. او برای بارسلونا بازی خواهد کرد.

برخلاف صراحتی که آنخل خیل مارین برای افشاگری درباره آینده داشت، خود این بازیکن در هفته‌های اخیر اظهارات ضدونقیضی درباره مقصد بعدی‌اش عنوان کرده است.او ابتدا گفت که می‌داند فصل آینده برای کدام تیم بازی خواهد کرد و اندکی بعد از گفته‌اش پشیمان شد و گفت هنوز هیچ چیز درباره آینده‌اش قطعی نیست.

این اولین باری نیست که بارسلونا برای خرید گریزمان اقدام می‌کند. مهاجم فرانسوی سابق رئال سوسیه‌داد فصل گذشته هم تا آستانه عقد قرارداد با بارسایی‌ها پیش رفت و در نهایت به این تیم متعهد شد. امسال اما او به صورت رسمی با اتلتیکومادرید خداحافظی کرده است.

گریزمان با اتلتیکومادرید قراردادی دارد که غرامت فسخ آن تا روز اول جولای ۲۰۰ میلیون یورو است اما در تاریخ این رقم به ۱۲۰ میلیون یورو خواهد پیدا می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.